Staelens Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Ik kocht mijn wagen bij garage Tavernier in Zedelgem. Niks op aan te merken, heel goed gevoel bij. Ik woon echter in Schoten, provincie Antwerpen dus ik vroeg me af of er iemand van deze kanten een goeie CNG specialiast/garage kan aanraden waar ik terecht kan voor onderhoud. Elke keer naar Zedelgem karren is wat teveel van het goede. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 1 uur geleden, Staelens zei: Ik kocht mijn wagen bij garage Tavernier in Zedelgem. Niks op aan te merken, heel goed gevoel bij. Ik woon echter in Schoten, provincie Antwerpen dus ik vroeg me af of er iemand van deze kanten een goeie CNG specialiast/garage kan aanraden waar ik terecht kan voor onderhoud. Elke keer naar Zedelgem karren is wat teveel van het goede. Kost je maar tien euro, om naar daar te fietsen. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bij Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Lier is vanuit schoten volgens mij wel sneller te bereiken dan zedelgem Ik heb mijn wagen gekocht bij LAC in Lier en ben sindsdien daar ook altijd op onderhoud geweest. Tot hiertoe zeer tevreden van. (in de veronderstelling dat ge met een VW of Skoda bolt) BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paulDS Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Het reguliere onderhoud kan je laten doen in elke VAG garage, maar dat kan ook in een onafhankelijke garage gebeuren. Voor zaken die specifiek gerelateerd zijn aan de CNG installatie, evenals voor inspecties, kan je terecht bij AGS in Olen. Mijn Touran komt ook van Tavernier. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 11 april 2024 Delen Geplaatst: 11 april 2024 (aangepast) Ik zou voor CNG ook Green Division in Hoboken overwegen: 23/04 ga ik er mijn tanks laten keuren en hopelijk kan ik ze daarna ook aanbevelen. Alvast zeer vriendelijke en snelle communicatie met hen gehad, en ze hebben enkel goede reviews op Google. 12 april 2024 aangepast door JoBé datum 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paulDS Geplaatst: 13 april 2024 Delen Geplaatst: 13 april 2024 Op 12/4/2024 om 01:06, JoBé zei: Ik zou voor CNG ook Green Division in Hoboken overwegen: 23/04 ga ik er mijn tanks laten keuren en hopelijk kan ik ze daarna ook aanbevelen. Alvast zeer vriendelijke en snelle communicatie met hen gehad, en ze hebben enkel goede reviews op Google. Ik ben benieuwd naar uw ervaring met Green Division. Mijn tanks zijn in mei/juni ook weer toe aan inspectie. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 22 april 2024 Delen Geplaatst: 22 april 2024 Begin deze maand heb ik de tanks laten keuren daar bij Green Division in Hoboken en was er zeer tevreden over. Voor mijn VW Caddy Maxi met 5 tanks betaalde ik daar 266,20€, boordcomputer werd gereset, extra sticker werd meegegeven, attest opgemaakt, ze waren daar zeer vriendelijk. Het duurde ongeveer 1,5 uur. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen