Dit is een populair bericht. J D 4 Geplaatst: 17 Januari dit jaar Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst: 17 Januari dit jaar Hallo, Ik ben Joris en heb vorige maand een Volvo v90 Bifuel gekocht in Duitsland. We zijn nu 1 maand verder en ben nog steeds heel tevreden van mijn aankoop. Geen inschrijvingstaks/jaarlijkse taks en dan nog eens goedkoper rondrijden. Tankstation van Bruno met H-gas is op 2.5 km van thuis dus moet niet ver omrijden. Hopelijk nog jaren plezier van. 3 Link naar bericht Delen op andere sites
muscles 2.754 Geplaatst: 17 Januari dit jaar Delen Geplaatst: 17 Januari dit jaar 4 minuten geleden, J D zei: Tankstation van Bruno met H-gas is op 2.5 km van thuis dus moet niet ver omrijden. Hopelijk nog jaren plezier van. In Tessenderlo dan? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar bericht Delen op andere sites
J D 4 Geplaatst: 17 Januari dit jaar Auteur Delen Geplaatst: 17 Januari dit jaar 1 minuut geleden, muscles zei: In Tessenderlo dan? Genk Link naar bericht Delen op andere sites
muscles 2.754 Geplaatst: 17 Januari dit jaar Delen Geplaatst: 17 Januari dit jaar 2 minuten geleden, J D zei: Genk OK, alweer een Limburger er bij ! 😀 Welkom op dit forum. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar bericht Delen op andere sites
J D 4 Geplaatst: 17 Januari dit jaar Auteur Delen Geplaatst: 17 Januari dit jaar Zojuist, muscles zei: OK, alweer een Limburger er bij ! 😀 Welkom op dit forum. Zijn we met veel? Link naar bericht Delen op andere sites
muscles 2.754 Geplaatst: 17 Januari dit jaar Delen Geplaatst: 17 Januari dit jaar 2 minuten geleden, J D zei: Zijn we met veel? Ik, @Aardgasrijder@Kris81, de broer van Kris81 die in Hoeselt woont. En er zijn nog enkele van Sint-Truiden, en ik ben er nog vergeten maar dat komt omdat er velen niet meer zo actief zijn op dit forum. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar bericht Delen op andere sites
Shortlease 64 Geplaatst: 18 Januari dit jaar Delen Geplaatst: 18 Januari dit jaar 8 uren geleden, muscles zei: In Tessenderlo dan? 8 uren geleden, muscles zei: OK, alweer een Limburger er bij ! 😀 Welkom op dit forum. Telt Tessenderlo niet als écht Limburg dan? 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Aardgasrijder 1.938 Geplaatst: 18 Januari dit jaar Delen Geplaatst: 18 Januari dit jaar Welkom op het forum, bangelijke wagen Beetje jaloers nu ik zie dat ik met mijn 11 jaar oud Touranneke op CNG rijdt Beheerder van Aardgasrijder.be Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI EcoFuel 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 180.000 km and counting Link naar bericht Delen op andere sites
Dit is een populair bericht. muscles 2.754 Geplaatst: 18 Januari dit jaar Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst: 18 Januari dit jaar 1 uur geleden, Shortlease zei: Telt Tessenderlo niet als écht Limburg dan? Stel dat ie bij Bruno in Tessenderlo ging tanken en schrijft dat hij daar 2,5 km van thuis woont. 2,5 km daar vandaan is Meerhout in oostelijke richting. En Meerhout is niet in de provincie Limburg. 1 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar bericht Delen op andere sites
Kris81 289 Geplaatst: 24 Januari dit jaar Delen Geplaatst: 24 Januari dit jaar Mooie bak Joris ! Mijn thuis is waar mijn caddy maxi staat en dat is in Boxbergheide .. Link naar bericht Delen op andere sites
Sertitude 163 Geplaatst: 25 Januari dit jaar Delen Geplaatst: 25 Januari dit jaar geile bak, is het een echte bifuel van Volvo/westport? want lijkt mij het allernieuwste model en dan zou dat retrofit zijn want ze maken die niet meer. opletten met die gaspedaal he, 't is verleidelijk met die motor :-) ---- - Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas Link naar bericht Delen op andere sites
J D 4 Geplaatst: 25 Januari dit jaar Auteur Delen Geplaatst: 25 Januari dit jaar Op 24/1/2021 om 17:11, Kris81 zei: Mooie bak Joris ! Mijn thuis is waar mijn caddy maxi staat en dat is in Boxbergheide .. Ik ben ook van Boxberg. Geboren en getogen . 2 uren geleden, Sertitude zei: geile bak, is het een echte bifuel van Volvo/westport? want lijkt mij het allernieuwste model en dan zou dat retrofit zijn want ze maken die niet meer. opletten met die gaspedaal he, 't is verleidelijk met die motor :-) Het is een echte van Volvo/Westport. In 2018 van de band gerold. En hij rijdt inderdaad heel soepel 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Recommended Posts
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen