Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

prijs AUDI A4 AVANT G tron

fre
 Delen

Aanbevolen berichten

Nog steeds geen prijs in de configurator, ook niet in Duitsland zie ik net. Ook nergens geadverteerd op dit moment.
Hij staat op het autosalon, maar ik weet niet als er een prijs bijstaat, ik ga dit jaar niet aanwezig zijn op het autosalon, dus kan jullie niet helpen :|

@maartenv Voor prijzen is het even wachten, maar ik krijg net een reactie door van een bezoeker op de blog

https://www.aardgasrijder.be/blog/audi-a4-avant-g-tron-cng/

"Zowel de A4 als de A5 zijn nu bestelbaar. Levering in mei 2017 (A5) .
Mijn A5 is net besteld. Prijzen zijn amper verschillend van benzine of diesel versies.
De A4 g-tron staat op het autosalon. Een aantal opties zijn niet combineerbaar. oa open dak, standverwarmng en pneumatische veringen. Verder zeer sportieve auto te bouwen in CNG. De A5 is momenteel zeker de mooiste CNG wagen op de markt."

De levertijd werd me inderdaad zo bevestigd door Audi. B|

C2dVVkIWgAEwOx4.jpg

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, cool! Ze hebben na de persdag (niet onlogisch) g-tron stickers op de auto's gekleefd!

Ik vond de A5 sportback een prachtige auto! De CNG-keuzes op dit moment zijn niet slecht, alleen zijn het nogal "sportieve" modellen. Een "normale" A4 met 140 pk (en dito lagere prijs) had ook gemogen... Idem bij Volvo. De bi-fuel modellen zijn relatief gezien pk-beestjes...

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, fre zei:

net terug van autosalon..."vanaf prijs 39000 en n sjiek..."

Catalogusprijs of nettoprijs met kortingen?

Mijn Skoda Octavia Combi kostte catalogusprijs zonder kortingen 31.000... O.o

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's idd een stevige vanaf-prijs.
Als je weet dat de A3 (2017) vertrekt aan een kleine 28.000 en de mijne (01/2016) toch een dikke 42.000 heeft gekost, excl. korting speciale reeks (4.118,77) ... 
Begin maar te tellen/sparen B|

2008  SAAB 9³ TURBO X

1106967913_DSC_0194a.thumb.jpg.9a6959de319886b34868e3066ff1bd47.jpg

2019 NIU NGT (E-scooter)

2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic (Vrouwtje)

2003 Opel Meriva 1.6 Cosmo (Rijlesvoertuig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Peter G zei:

Ook besteld, levering einde juni. Dat is wel een stevige wachttijd.

+5 maanden! Ik vrees dat ik dat niet zou kunnen ... :$
Heb dat in mijn "gemotoriseerd" leven maar 1 keer moeten doen: 2à3  maanden toen, dacht ik, voor een R19.
Van de eerste lading in Belgë (de allereerste in Lommel: dik boek over de ontwikkeling van de wagen er bij gekregen).

2008  SAAB 9³ TURBO X

1106967913_DSC_0194a.thumb.jpg.9a6959de319886b34868e3066ff1bd47.jpg

2019 NIU NGT (E-scooter)

2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic (Vrouwtje)

2003 Opel Meriva 1.6 Cosmo (Rijlesvoertuig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

In juni, vorig jaar, A3 G tron gekocht voor echtgenote.  In vergelijking met de diesel versie bespaar je op 5 jaar

(je betaalt geen BIV en t/m 2020 geen verkeersbelasting) ca 1.684 € (Biv 506,16 + 235,59 verkeersbelasting/jaar).

Brandstof ook goedkoper, verbruik bij rustig rijden 4,8kg/100km.  Met een tank cng doe je makkelijk 300 km en betaal je

ongeveer 12 €.  1200 km voor 48 €.  Keerzijde auto moet wel op onderhoud na 15.000 km en diesel na 30.000 km (of om de

2 jaar)

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
5 uren geleden, CNGarni zei:

De Audi-website mag in hun configurator voor deze auto de g-tron versie wel eens zichtbaar mogen beginnen vermelden...

De configurator start met "benzine" of "diesel"...hoe configureer ik een g-tron versie?

De configurator is nog niet beschikbaar online. Maar je kan het g-tron bij een dealer te configureren. Ze hebben alle informatie, prijzen en fiscaal informatie.

Je kan sommige informatie van A4-A5 g-tron modellen vinden op deze topic, zoals... welke opties zijn beschikbaar / niet beschikbaar op g-tron modellen : https://www.aardgasrijder.be/forum/topic/443-audi-a5-sportback-g-tron/

Leveringsdatum indien besteld vandaag: juli 2017

4 uren geleden, muscles zei:

D'Ieteren, lezen jullie nog altijd mee?

Het is aan D'Ieteren om hun Audi-site aan te passen!

Je moet geduldig zijn met Audi... Vandaag was de officiële release dag van de A4 Avant G-tron en A5 Sportback g-tron in Duitsland. Het model wordt gepresenteerd op de Duitse website, maar configurator is nog niet beschikbaar.

aangepast door victor
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...