Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas

Hoe vind jij deze layout? (meerdere opties mogelijk)  

8 members have voted

1. 1. Welke layout vinden jullie het leukste?

• Standaard
      1
    • Kleurrijk
      4
    • Achtergrond
      5

Recommended Posts

Spannende titel hé.

Via dit bericht wil ik jullie allen laten weten dat er een paar veranderingen werden doorgevoerd op het forum.
Wellicht hebben jullie de aankondiging gezien (of niet) dat er een nieuwe layout zou worden ontwikkeld en de bijhorende oproep voor testers... Wel,... deze is ondertussen operationeel en de testers zijn het niet eens geraakt welke van de 2 layouts het zouden worden. 

Hoe? Waar? ik heb nog niets gezien?

Dat klopt, op dit moment staat de oude layout bij iedereen nog actief als zijnde de "oude" standaardlayout.
Jullie hebben wel allemaal de mogelijkheid om te kiezen tussen de layouts: standaard, kleurrijk of achtergrond.

Waar kan ik mijn layout te selecteren?

Helemaal onderaan het forum zie je onderstaande vermeldingen, door op 'Thema' te drukken kan je de 3 opties zien en je keuze maken.
layoutkeuze.png

• De layout 'Kleurrijk' geeft je mogelijkheid om een aantal kleurencombinaties te kiezen om zo je eigen stijl en voorkeur te geven aan je layout.  Door op het penceeltje te drukken krijg je 2 keuzes, de kleur voor 'Hoofdkleur' en de kleur voor 'Forumkleur'.
    In mijn onderstaande voorbeeld werd Hoofdkleur 'Blauwbes' gekozen en Forumkleur 'Luchtblauw', experimenteer met de kleuren en zoek je eigen unieke kleurencombinatie. Je kan steeds terug op het penceeltje drukken en je kleuren opnieuw kiezen.
    Door terug op het penceeltje te drukken verdwijnen de kleurenopties terug.

kleurrijk.png

• Ben je eerder een fan van een achtergrond met bijhorende kleurencombinatie? Geen probleem ! Kies de layout 'Achtergrond' en kies hier ook uit meerdere opties. Gebruik hier ook het penceeltje om je favoriere kleuren te kiezen.
    Door terug op het penceeltje te drukken verdwijnt de optie terug.

achtergrond.png

Aan alle testers dank je wel. Er werd ook een poll toegevoegd bovenaan het onderwerp, dank je wel om een stem uit te brengen voor je favoriete layout.

-------------

De layouts werden getest op fouten, mocht er toch nog ergens iets niet correct worden weergegeven, stoor je je aan een kleur? Laat het me weten, dan zoeken we er een oplossing voor.

-------------

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Ik heb kleurrijk willen proberen, maar ik  krijg geen koppeling naar de kleuren. Als ik op het penseeltje klik krijg ik alleen de mogelijkheid te zien om te stemmen op een lay-out.

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Terug naar boven scrollen ^_^
Ik heb de header (hoofdmenu) vastgemaakt, waardoor het menu altijd blijft staan bij het scrollen.

Dus even helemaal beneden op het pijltje omhoog klikken en je bent bovenaan je pagina met de kleurenopties.

Werkt het niet, laat het maar even weten.

• Vind ik leuk 1

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Ik vind "Achtergrond" de modernste en leukste. Ik moet zeggen dat ik "Kleurrijk" ook wel leuk vond, maar toch heb ik een lichte voorkeur voor "Achtergrond".

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Ik had toch beter "Kleurrijk" gekozen want nu heb ik voor Hoofdkleur chocolade en voor Forumkleur luchtblauw gepakt en dat ziet er ook enorm cool uit.

In het thema "Achtergrond" zijn de balken van de leden immers zwart en dat vind ik eigenlijk wat minder.

Edited by muscles

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Voor mij verandert er niets ... ben al een tijdje gewoon aan Achtergrond1. ;)
PS: tof dat ie dat automatisch overnam op mijn slimme foon  :)

795350_5.png    2016 Audi A3 S-line g-tron S-tronic

2011 VW Touran TSI EcoFuel R-line (7seats):  937341_5.png

5 uren geleden, muscles zei:

Ik had toch beter "Kleurrijk" gekozen want nu heb ik voor Hoofdkleur chocolade en voor Forumkleur luchtblauw gepakt en dat ziet er ook enorm cool uit.

In het thema "Achtergrond" zijn de balken van de leden immers zwart en dat vind ik eigenlijk wat minder.

Welke kleur zie je liever? Zwart is inderdaad aan de harde kant, dat kan ik fixen B|

@JoBé het thema is inderdaad gesynchroniseerd op alle toestellen, dus ook tablet en mobiel.

• Vind ik leuk 1

@Aardgasrijder Nu heb ik lichtblauw van dat luchtblauw thema (Kleurrijk). Dat is in alle geval beter dan dat zwart.

Maar ga je toch niet altijd de keuze laten tussen "Kleurrijk" en "Achtergrond"? Gaat dat?

Edited by muscles

Jawel, maar de bedoeling is om binnenkort de gasten op een ander thema te zetten ipv de standaard, dit omwille van het feit om registraties en activiteit op het forum te bevorderen door meer vragen.
Momenteel dien je te registreren om een vraag te stellen, dit wil ik ook zo houden, echter gaan gasten een boodschap op het scherm krijgen met de voordelen van lidmaatschap op dit exclusieve forum ;)

Het is trouwens immens druk op dit moment, 38 bezoekers gelijktijdig

• Vind ik leuk 1

Momenteel krijgt iedereen de keuze om te kiezen uit 3 layouts.
Gasten krijgen automatisch de layout 'Kleurrijk' met onderstaande melding als je gast bent.

nieuwelayout.png

• Vind ik leuk 1