Ga naar inhoud

CNG: JA OF NEE

Recommended Posts

Wij overwegen een CNG-wagen aan te kopen die we reeds 3 jaar leasen en 95 000km op de teller heeft over te nemen. We twijfelen echter aan de levensduur van de wagen..

Heeft iemand goede of slechte ervaringen met deze wagen?

Bedankt

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mvv Je hebt dit bericht in de Volkswagen-groep geplaatst. Dus gaat het om een CNG-wagen van de VAG-stal.

Zoals je onderaan mijn bericht kan lezen heb ik met mijn Skoda Octavia Combi CNG 270.000 km afgelegd.

Die van jou is dus van bouwjaar 2017. Ik geloof dat dit dezelfde motor is als degene die ik in mijn Octavia had, de 1400cc. De betrouwbaarheid is exact hetzelfde. Ik ga er van uit dat je er niet te zot mee gereden hebt maar een normale rijstijl. Dus geen probleem om daar nog zeker 5 jaren of langer mee te rijden.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 28/11/2020 om 20:27, Mvv zei:

Wij overwegen een CNG-wagen aan te kopen die we reeds 3 jaar leasen en 95 000km op de teller heeft over te nemen. We twijfelen echter aan de levensduur van de wagen..

Heeft iemand goede of slechte ervaringen met deze wagen?

Bedankt

ik denk dat het antwoord van Muscles aan je vraag een antwoord geeft die je gerust kan stellen :-) Als de Leasingmaatschappij jullie de wagen NU verkoopt dan kun je hem nog inschrijven en genieten van de vrijstelling op BIV en jaarlijkse rijtaks

1167335.png

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 29/11/2020 om 08:33, paulDS zei:

Door de schonere verbranding van CNG t.o.v. benzine gaat de levensduur zelfs beter zijn. Geen problemen met vervuiling van de inlaat en inlaatkleppen te verwachten, in tegenstelling tot de benzineversie.

wel, mijn golf op cng heeft wel problemen met vervuiling van de inlaatkleppen en ik rij 80% van mijn kms op CNG.

ik heb die nog niet laten reinigen (walnutblasting), ik zal aan de garage, fotos vragen van de kleppen voor en na; als ik die heb post ik die hier ook.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...