Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Dats 24 Maldegem

muscles

Aanbevolen berichten

Start van de CNG-verkoop stond gepland vanaf woensdag 25 november 2020. We zijn twee dagen verder en nog altijd staat er geen CNG-prijs vermeld bij dit Dats24-tankstation 3883.

Dats 24 moet eens leren om beter te communiceren want daar zijn ze helemaal niet goed in. En dan zijn ze verwonderd dat ze slechte feedback krijgen. Zullen ze wel ooit leren van beter te communiceren? Ik geloof het niet want ze zijn blijkbaar vastgeroest.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele jaren geleden toen Dats Maasmechelen open zou gaan merkte ik plots dat er een CNG-prijs op hun website stond.

Ik moest in de buurt zijn dus wilde er ook tanken... helaas bleek dat de pomp enkelen weken later pas officieel open zou gaan.

Ze zijn ook sindsdien niet meer zo actief om op voorhand prijzen op hun website te publiceren, ze doen dit pas bij officiële opening van hun pomp.

We weten allemaal dat de planning van CNG-stations heel vaak de vooropgestelde datum niet haalt, het is doorgaans enkele weken tot enkele maanden later dat ze opengaan.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...