CNGarni Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 (aangepast) Wat mij betreft mogen de "actieve fora" die nu bovenaan de pagina verschijnen, wat langer bovenaan blijven staan. Bv alle geopende topics (zoveel zijn dat er niet) van de dag mogen minstens 24u blijven staan. Veel andere fora hebben dat en ik betrap me er telkens op gewoon het hele lijstje af te gaan naar "gewijzigde" topics. Het is ook niet zo dat ik elke dag daarover een mail wil krijgen, dus ik abonneer me daar ook niet op. Louter een suggestie... ;-) 12 januari 2017 aangepast door Aardgasrijder Opkuis forum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 53 minuten geleden, CNGarni zei: Inderdaad, goed bezig! Wat mij betreft mogen de "actieve fora" die nu bovenaan de pagina verschijnen, wat langer bovenaan blijven staan. Bv alle geopende topics (zoveel zijn dat er niet) van de dag mogen minstens 24u blijven staan. Veel andere fora hebben dat en ik betrap me er telkens op gewoon het hele lijstje af te gaan naar "gewijzigde" topics. Het is ook niet zo dat ik elke dag daarover een mail wil krijgen, dus ik abonneer me daar ook niet op. Louter een suggestie... ;-) Hey Arni Wat je nu bovenaan ziet zijn populaire onderwerpen, dus onderwerpen waar de laatste 24u meer dan 3 reacties op zijn gekomen, ik ga dit voor jou aanpassen naar 1 reactie de afgelopen 24u. Als dit te veel ruimte in beslag neemt dan ga ik dit terug aanpassen of een andere oplossing zoeken. Om te zien op welke onderwerpen een reactie hebben gekregen kan je gewoon de index afscrollen (waar een donker groen bolletje staat is een nieuwe reactie gekomen) of de activiteitenstream bekijken. Alle activiteit 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 7 uren geleden, Aardgasrijder zei: Hey Arni Wat je nu bovenaan ziet zijn populaire onderwerpen, dus onderwerpen waar de laatste 24u meer dan 3 reacties op zijn gekomen, ik ga dit voor jou aanpassen naar 1 reactie de afgelopen 24u. Als dit te veel ruimte in beslag neemt dan ga ik dit terug aanpassen of een andere oplossing zoeken. Om te zien op welke onderwerpen een reactie hebben gekregen kan je gewoon de index afscrollen (waar een donker groen bolletje staat is een nieuwe reactie gekomen) of de activiteitenstream bekijken. Alle activiteit Een andere oplossing zou zijn om de link "ongelezen inhoud" die nu onder het drop-down menu van de knop "Activiteit" zit als rechtsstreekse knop bovenaan te zetten. De meeste forum die ik bezoek hebben een directe "unread post" (since last visit) knop. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 Dat valt wel te maken hoor. Wel even kijken als daar voldoende plaats voor bestaat in de nieuwe layout nu de Downloadpagina en fotogalerij weer actief staan. @Lange_666 Is het menu nu beter? 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 12 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2017 Ik vind de populaire menu's wel goed! Je krijgt meteen een overzicht van de populaire topics (en niet alle berichten zoals ik zag bij de activiteitenlijst). Als de lijst van populaire topics te lang zou worden, zou je kunnen opteren voor een maximum dat weergegeven wordt (bv de 5 recentste) of de lijst gewoon onderaan het forum plakken. Voor sommigen zal het misschien wennen zijn, maar eigenlijk is dit zeer handig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefanmiler Geplaatst: 12 januari 2017 Delen Geplaatst: 12 januari 2017 Ik vind het wat vervelend, nu zie je minder snel in welke topic geantwoord. Ik ga nu maar direct naar UNREAD. Kan het zijn dat in die unread tab de eerste keer alles moet aangevinkt staan als gelezen? Ik had geen 'verse' posts meer, maar zag daar nog wel een hoop staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 12 januari 2017 Delen Geplaatst: 12 januari 2017 Klopt, dit geeft weer wat je nog niet gelezen hebt, dus oude topics die je nooit bekeek zijn ook ongelezen. Als je nu alles aanvinkt als zijnde gelezen zullen vanaf dan de nieuwe topics daar komen te staan. @stefanmiler Wat je ook kan doen, is de tijdsperiode aanpassen naar 'sinds mijn laatste bezoek' 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefanmiler Geplaatst: 12 januari 2017 Delen Geplaatst: 12 januari 2017 Nu we toch bezig zijn, de melding "user *** heeft je vermeldt" moet natuurlijk "vermeld" zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 12 januari 2017 Delen Geplaatst: 12 januari 2017 (aangepast) Enkel Martine Tanghe die zich daar druk over maakt... Edit: Yup, menu is nu beter...LOL 12 januari 2017 aangepast door Lange_666 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 12 januari 2017 Delen Geplaatst: 12 januari 2017 2 uren geleden, stefanmiler zei: Nu we toch bezig zijn, de melding "user *** heeft je vermeldt" moet natuurlijk "vermeld" zijn Natuurlijk , is nu in orde. De vertaling van het forum is aangekocht, ik heb al veel fouten er uitgehaald en ook veel zelf moeten vertalen. Ik zag ook bij de fotogalerij dat er nog wat tekst dienen omgezet te worden naar het NL. Als jullie dus teksten opmerken die nog in het engels staan, graag een seintje Bedankt voor de melding, ik haat dt fouten int algemeen 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen