Ga naar inhoud

Mobiel CNG station Crevillent - Spanje

Recommended Posts

Klopt! 

Op vlak van Cng zijn ze hier goed aan het bijbouwen. Vooral langs autostrades cng/lng combo. 

Zo'n Cng truck is uiteraard nieuw voor mij... Vraag me af of er nog zo'n staan? En wat de juiste reden ervoor is

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...
Op 25/10/2020 om 21:14, Jimghw zei:

Klopt! 

Op vlak van Cng zijn ze hier goed aan het bijbouwen. Vooral langs autostrades cng/lng combo. 

Zo'n Cng truck is uiteraard nieuw voor mij... Vraag me af of er nog zo'n staan? En wat de juiste reden ervoor is

hey Jim, leuk dat je dat deelt. Ik ben meer dan de helft van het jaar in Spanje maar bij gebrek aan tankmogelijkheden hier in de buurt rijd ik hier met mijn oude vervuilende diesel. Ik woon in de buurt van Oliva.

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, deverhelst zei:

hey Jim, leuk dat je dat deelt. Ik ben meer dan de helft van het jaar in Spanje maar bij gebrek aan tankmogelijkheden hier in de buurt rijd ik hier met mijn oude vervuilende diesel. Ik woon in de buurt van Oliva.

Ondertussen al een mail verstuurd naar HAM en nog geen twee uur later antwoord ontvangen op de vraag of er in mijn buurt ook een mobiel CNG-station is gepland. Blij te mogen vernemen dat er in Dénia ook eentje komt en dat in de komende maanden. Olé !

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...