Dit is een populair bericht. Jimghw 12 Geplaatst: 25 Oktober 2020 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst: 25 Oktober 2020 Vandaag voor het eerste getankt in een erg vreemd CNG/LNG station. Dit station op wielen is 2 maanden geleden in gebruik genomen - https://www.ham.es/en/crevillente-lng-cng-mobile-solution-alicante/ Vuldruk was niet subliem, 13,70kg in een 14kg tank... Wel enkele leuke foto's 3 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Aardgasrijder 1.937 Geplaatst: 25 Oktober 2020 Delen Geplaatst: 25 Oktober 2020 Tof zicht, is dus LNG, je hebt H+gas getankt Beheerder van Aardgasrijder.be Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI EcoFuel 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 180.000 km and counting Link naar bericht Delen op andere sites
Jimghw 12 Geplaatst: 25 Oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 25 Oktober 2020 Klopt! Op vlak van Cng zijn ze hier goed aan het bijbouwen. Vooral langs autostrades cng/lng combo. Zo'n Cng truck is uiteraard nieuw voor mij... Vraag me af of er nog zo'n staan? En wat de juiste reden ervoor is Link naar bericht Delen op andere sites
deverhelst 138 Geplaatst: 3 November 2020 Delen Geplaatst: 3 November 2020 Op 25/10/2020 om 21:14, Jimghw zei: Klopt! Op vlak van Cng zijn ze hier goed aan het bijbouwen. Vooral langs autostrades cng/lng combo. Zo'n Cng truck is uiteraard nieuw voor mij... Vraag me af of er nog zo'n staan? En wat de juiste reden ervoor is hey Jim, leuk dat je dat deelt. Ik ben meer dan de helft van het jaar in Spanje maar bij gebrek aan tankmogelijkheden hier in de buurt rijd ik hier met mijn oude vervuilende diesel. Ik woon in de buurt van Oliva. Link naar bericht Delen op andere sites
deverhelst 138 Geplaatst: 3 November 2020 Delen Geplaatst: 3 November 2020 5 uren geleden, deverhelst zei: hey Jim, leuk dat je dat deelt. Ik ben meer dan de helft van het jaar in Spanje maar bij gebrek aan tankmogelijkheden hier in de buurt rijd ik hier met mijn oude vervuilende diesel. Ik woon in de buurt van Oliva. Ondertussen al een mail verstuurd naar HAM en nog geen twee uur later antwoord ontvangen op de vraag of er in mijn buurt ook een mobiel CNG-station is gepland. Blij te mogen vernemen dat er in Dénia ook eentje komt en dat in de komende maanden. Olé ! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Recommended Posts
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen