JJR Geplaatst: 2 januari 2017 Geplaatst: 2 januari 2017 Na de bevindingen van 'voor hetzelfde geld' heeft nu ook VAB in het tijdschrift van januari een artikel gepubliceerd dat CNG aanduidt als het meest voordelig ( op de kleine auto's na) rekening gehouden met aankoop, verzekering, premies voor elektrisch rijden... Nu de premie van de CNG-LOBBY weg valt zijn het deze dingen die we de autokoper moeten laten lezen om hem van een (nog wel fossiel, maar) iets natuurvriendelijker alternatief te overtuigen. Ik denk niet dat het van de premie afhangt of CNG een toekomst heeft. Zonnepanelen zijn ook nog interessant zonder premie. De burger moet er gewoon van op de hoogte gebracht worden. page0032.pdf page0033.pdf 1 VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)
Populair bericht JoBé Geplaatst: 3 januari 2017 Populair bericht Geplaatst: 3 januari 2017 6 uren geleden, JJR zei: Ik denk niet dat het van de premie afhangt of CNG een toekomst heeft. Zonnepanelen zijn ook nog interessant zonder premie. De burger moet er gewoon van op de hoogte gebracht worden. Volledig eens met dat laatste. Eigenlijk onbegrijpelijk dat er niet meer over geïnformeerd wordt ... Hoeveel mensen nog steeds aan LPG (+ het daarmee "onlosmakelijk verbonden ontploffingsgevaar" ) denken als je ze vertelt dat je op AARDgas rijdt: je wil ze de kost niet geven. Een enkele keer toont men toch interesse, zoals een paar weken geleden bij tankbeurt in Ninove: komt er iemand naar me toegelopen om te vragen wat ik er van vind. En dan betrap ik me er achteraf op dat ik eigenlijk levende reclame ben 3 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter )
stefanmiler Geplaatst: 3 januari 2017 Geplaatst: 3 januari 2017 Mensen in mijn omgeving die nu voor auto's rondkijken denken ten minste ook al aan CNG. 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen