Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

MAES Londerzeel

muscles

Aanbevolen berichten

vorige week lukte het me niet om een volledige tankbeurt te verkrijgen. Pomp sloeg af bij een druk van 110bar.

Na het versturen van een mailtje naar MAES werd er me dezelfde dag al gemeld dat er een technieker ging langsgaan wat blijkbaar ook effectief gebeurd was want de dag erop kon ik weer een mooie volle tankbeurt scoren.

Boodschap is dus: bij problemen -> verwittig de uitbater altijd :-)

1167335.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen zijn inderdaad 'opgelost'.

Je tankt weer aan 200 bar, enkel de laatste seconden duwt hij even door aan 220 bar.

Slechts 13,5 kg in m'n 14 kg tank gekregen, 2e tankbeurt om er toch nog wat bij te krijgen werkte jammer genoeg ditmaal niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Op 10/8/2021 om 09:36, grijpgraag zei:

Verdubbeld op vijf maanden tijd !

Maar nog steeds de goedkoopste; altijd druk door vrachtwagens en slechte vullingsdruk (een tweede keer 3 kg bijtanken(als de drukte het eens toelaat) lukt tegenwoordig ook niet meer.

de verdubbeling is te wijten aan het feit dat ze als openingspromo gedurende een paar maand CNG verkocht hebben aan 50cent dat waar andere tankstations het misschien enkel de eerste dag van de opening een  promo zouden geven ... en dan nog ....

Ja de vulling is er niet altijd optimaal maar dat neem ik voor lief :-)

1167335.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, mechanik zei:

de verdubbeling is te wijten aan het feit dat ze als openingspromo gedurende een paar maand CNG verkocht hebben aan 50cent dat waar andere tankstations het misschien enkel de eerste dag van de opening een  promo zouden geven ... en dan nog ....

Ja de vulling is er niet altijd optimaal maar dat neem ik voor lief :-)

Dats 24 bijvoorbeeld heeft nog nooit een openingspromo gedaan op de CNG-prijs, enkel en alleen op de benzines en diesel, en dan duurde die promo maximum 1 week. Anders gaan ze failliet 😉

Ik denk dat alleen Bruno eens korting gegeven heeft op de LPG- en de CNG-prijs maar dan maximum voor 1 dag.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook vandaag deed ie het prima, 14,91 kg erin gekregen en nog steeds 1 euro per kg H+-gas. Veruit de beste deal in de ruime regio en vlakbij de A12 dan nog eens. Bij DATS heb je voor dat bedrag niet eens een kilo L-gas. 

aangepast door Bremel
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Is helaas een beetje de norm geworden voor H+-gas, anderen vragen zelfs nog een stuk meer (met als uitschieter Romac dat los boven de 2 euro zit). Bij 1,6 euro is het prijsverschil met gewoon H-gas (dat tegenwoordig rond de 1,35-1,4 euro zit) is 10 à 15% en dat komt enigszins in de buurt van het extra rijbereik dat je eruit haalt. In de huidige situatie doe je er dus geen groot verlies mee.

aangepast door Bremel
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Op 16/11/2021 om 11:32, Bremel zei:

Is helaas een beetje de norm geworden voor H+-gas, anderen vragen zelfs nog een stuk meer (met als uitschieter

G&V Antwerpen Haven is H+ en staat nu op1.389euro/kg; helaas heel vaak buiten bedrijf en er is maar 1 pomp voor cng die dan ook nog bezet wordt door diesel tankende mastodonten met alle tijd van de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 maanden later...

Vannacht ook eens in Londerzeel gaan tanken, voor de eerste keer: 2.100 per kg (en de pomp bij de boer in Houffalize is stuk dus van 't WE beste prijs in 't land).

Ook in 2 keer getankt, stopte eerst na 11 kg of zo, en dan nog eens 3 kg bij gekregen. Telkens gestopt met code "end". Niet gekeken naar de druk, niet aan gedacht en wou eigenlijk snel naar huis :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Londerzeel staat nog steeds op 2,10 euro, wat de beste deal is van heel het land uitgezonderd de twee stations in de Ardennen. Druk lijkt nu ook beter: de eerste salvo's waren met zo'n 180 bar en voor het laatste beetje ging het tot 220. Goede 10 kg gekregen in een tank van in theorie 15 kg waar nog zo'n 30-40% in zat volgens de meter, dus meer had ik niet verwacht.

aangepast door Bremel
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 10 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...