Populair bericht Brembos Geplaatst: 13 december 2016 Populair bericht Delen Geplaatst: 13 december 2016 Goed nieuws uit het VW concern. Volkswagen ziet , als alternatief voor electrische wagens , blijkbaar nog een grote toekomst voor CNG auto's : https://medium.com/@erdguenstig/dynamisch-unterwegs-afd56d590086#.ocnzw1tvr Hopelijk horen we nu snel iets over de enige tijd geleden aangekondigde 130 pk 1.5 TGI. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 14 december 2016 Delen Geplaatst: 14 december 2016 Goed nieuws, ik had het vorige week al ergens gespot maar was vergeten de link hier te plaatsen. 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 16 december 2016 Delen Geplaatst: 16 december 2016 (aangepast) Zéér goed nieuws, ik hoop dat ze aardgas en en elektrische wagens op hun website's ook wat naar voren schuiven. Geen kat die weet dat ze bestaan, of weet ze ook niet te vinden. EDIT: alsof ze mij hebben gehoord: een week geleden was het nog de oude site (ze werkten eraan), nu vind je netjes "Golf, Golf TGI en e-Golf" als je de configurator start ;-) Al mooi, maar geen kat die weet wat de TGI voor staat :-P Wel nog met de oude motor, maar de foto's zijn wel van het nieuwe model... 16 december 2016 aangepast door CNGarni 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht wimdc Geplaatst: 24 april 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 24 april 2018 http://www.autofans.be/nieuws/officieel/39328-seat-kloppend-hart-voor-cng-ontwikkelingen-bij-vw-groep 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen