pluxy Geplaatst: 2 juli 2020 Delen Geplaatst: 2 juli 2020 Mannen/vrouwen, Ik heb de indruk dat de discover media precies niet meer zo vaak als vroeger geüpdatet wordt. Laatste is van 7-11-19 of 11-7-19 afhankelijk van de datum schrijfwijze? Jullie indruk? Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mara21 Geplaatst: 24 juli 2020 Delen Geplaatst: 24 juli 2020 Heb dit ook reeds opgemerkt. Hoop alleen niet dat ze definitief gestopt zijn om deze gratis aan te bieden.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 26 juli 2020 Delen Geplaatst: 26 juli 2020 Bij de zogezegde premium Audi A4 zijn de updates na 3 jaar betalend. sSchandalig. Gelukkig zijn er genoeg achterpoortjes waardoor je niet aangewezen bent op de officiele updates van Audi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 14 augustus 2020 Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 bij Audi was vorig jaar met die achterpoortjes zelfs geen update te vinden. Dit jaar heb ik er wel eentje gevonden. (familie van mij rijdt Audi, ik (nog) niet) Voor de Discover Media, komen de updates even vaak uit als bij Audi, ik denk persoonlijk dat ze niet zo heel verschillen behalve de versleuteling. Ligt het probleem bij VW, of de leverancier van de kaarten (dacht dat dat 'Here' was) autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wannes Geplaatst: 14 augustus 2020 Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 Here = nokia/navteq Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 14 augustus 2020 Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 Ik herinner mij nochtans dat hier op het forum beweerd werd dat alle GPS-software van de ganse VAG-groep geleverd werd door TomTom. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 1 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2020 Juist mail gehad van vw customer care. Dat er een nieuwe update is vrijgegeven. Link: https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/be/nl/index/downloads/maps-download#/?car=37186b76-6790-4bff-8c0e-362c899dfb38&navi=d7e2cedd-0fd8-4572-9371-ed7d93ce2c6e 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen