Dr Nick Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 (aangepast) weet er iemand toevallig hoe dat je alle huidige cng'stations op de navigatie in de skoda octavia krijgt? Elk land is present behalve Belgie natuurlijk 13 november 2016 aangepast door Aardgasrijder Nieuw onderwerp aangemaakt door aardgasrijder 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Daar ben ik nog mee aan het knutselen 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 4 uren geleden, Dr Nick zei: weet er iemand toevallig hoe dat je alle huidige cng'stations op de navigatie in de skoda octavia krijgt? Elk land is present behalve Belgie natuurlijk Misschien via een update alover het update portaal: Skoda update Bij mij stonden ze erop van in't begin. Geen idee of men dat extra in de garage gedaan heeft of niet. Via het update portaal kan je wel je kaarten en software enz zelf updaten dus misschien zit die info er ook wel tussen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 12 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2016 ik heb deze update net voor de zomer nog gedaan. Staan er nog steeds niet in...welk systeem heb jij in je skoda? autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Klopt, die van Belgie zijn niet geüpdate. Ik ga er volgende week nog eens mee aan de slag, het zal me wel lukken (hoop ik) Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 15 uren geleden, Dr Nick zei: ...welk systeem heb jij in je skoda? Amundsen. Moet wel zeggen dat ik niet heb gecheckt of er bij deze update nieuwe stations zijn bijgekomen (ik gebruik die functie toch niet). Maar er stond wel een Belgische lijst in toen ik mijn wagen begin dit jaar afhaalde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 Klopt, maar daar staan die van de laatste 2 jaar niet in. Ik laat jullie weten wanneer ik de update voor de VW en Skoda radio klaar heb, ik denk wel dat het me gaat lukken 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 13 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2016 1 uur geleden, Aardgasrijder zei: Klopt, maar daar staan die van de laatste 2 jaar niet in. Ik laat jullie weten wanneer ik de update voor de VW en Skoda radio klaar heb, ik denk wel dat het me gaat lukken Als je wil samen brainstormen.... Ik wil ook wel helpen hieraan autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen