Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas

Recommended Posts

Het laatste jaar is er weinig nieuwe informatie verschenen op de blog www.aardgasrijder.be

Sinds het ontstaan van het forum is het forum gaan leven als informatiebron voor alles wat te maken heeft met rijden op aardgas.

Afgelopen week kreeg ik een reactie van een aardgasrijder die correct stelde dat de blog ondertussen wat gedateerd is qua informatie.

Dit kan ik niet ontkennen, want het is inderdaad zo dat het me het laatste jaar ontbreekt aan inspiratie om nieuwe artikels te schrijven.

TIjdens de coronacrisis is het forum ook minder actief geweest, iedereen had immers andere prioriteiten op dat moment.
Ik heb tijdens deze coronacrisis het design van de blog wat aangepast, zodat de stickerwinkel wat meer in het oog springt :D

Hebben jullie suggesties om de blog terug op te waarderen tot een volwaardige informatiebron voor rijden op CNG?

Volgende zaken staan gepland in de nabije toekomst:

• Modellen per merk bijwerken (informatie is niet up-to-date)
  • Tankstations België / geplande stations bijwerken                -> @muscles wellicht dat de kaart via openstreetmaps die jij gebruikt hiervoor geschikt kan zijn.
  • Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

11 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Tankstations België / geplande stations bijwerken  -> @muscles wellicht dat de kaart via openstreetmap die jij gebruikt hiervoor geschikt kan zijn.

Ja, maar dan heb je ook die WP OSM plugin nodig om de tankstations aan te duiden op de kaart.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Alle verschillende modellen kan niet veel werk zijn hè :(

• Triest 1