Ivivke Geplaatst: 30 oktober 2016 Delen Geplaatst: 30 oktober 2016 (aangepast) Hoi Iedereen, net voorbij gereden en gemerkt dat men de funderingen ed al klaar heeft Zou het nog lang duren .... gr, Ive 1 november 2016 aangepast door Aardgasrijder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 30 oktober 2016 Delen Geplaatst: 30 oktober 2016 Planning was 11/2016, dus dat zou dit jaar nog zeker moeten lukken. Ik heb geen weet van een eventuele vertraging. Probleem is vaak wel de keuring van de installatie, dit laat al eens weken/maanden op zich wachten... Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 31 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2016 Ik hoop dat het allemaal vlot verloopt dan kan ik bijna overal aan mijn rij-locaties H+ gaan tanken .... gr, Ive Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefanmiler Geplaatst: 31 oktober 2016 Delen Geplaatst: 31 oktober 2016 (aangepast) H+? Ik zal maar eens af en toe naar de Makro rijden edit: Even opgezocht, da's vlak tegen Deurne? 31 oktober 2016 aangepast door stefanmiler Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 31 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2016 Ja, ik hoopte dat dit eenzelfde installatie wordt zoals in Hoboken van Total aldaar. Daar werken ze met mobiele installaties via een aftap van LNG. Het is niet zo ver weg van de 'makro' .... . 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 31 oktober 2016 Delen Geplaatst: 31 oktober 2016 wow! Spreken we over het tankstation aan de overzijde van Raes Racing? Is daar plaats voor zo'n installatie? Ik heb wel weet van de Esso in Wommelgem (Herentalsebaan) die ook binnenkort CNG moet gaan aanbieden. Maar het Total verhaal is wel erg aangenaam! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 31 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2016 Ik zal eens een foto gaan nemen. Nu doe je me twijfelen.( esso of total ) het is vlakbij het asiel en een autogarage .... Ik hoop alleen op een installatie zoals bij total hoboken. H+ rijd zoveel beter dan de L installaties momenteel... . Het zijn kleine tanks en die autonomie van H+ is echt een comfort gebleken de afgelopen maanden. Als ik iets dieper kijk dan lees ik een installatie van pitpoint ... het zal wss dan L gas worden ... beter dan niets natuurlijk! gr, Ive ps moet ik dan de titel niet aanpassen bovenaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 3 november 2016 Delen Geplaatst: 3 november 2016 Weten we over welk tankstation dit gaat? Is het naast VW Thuy? of aan het rond punt van Wommelgem? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 3 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2016 Hey, het gaat over die naast VW garage en asiel. Had nog geen foto genomen en in het voorbijrijden een rode kleur van een tankstation gezien en ik dacht aan Total zoals in Hoboken. Maar het is op een domein van Esso .... . Tja de baan was belangrijker dan kijken welk merk en of opstelling .... gr. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 17 november 2016 Delen Geplaatst: 17 november 2016 Ik ben vandaag ook langsgereden, de installatie is ogenschijnlijk helemaal klaar, nog een maand vermoed ik voor we kunnen tanken Als ze hier een feestelijke opening doen, wil ik wel eens langsgaan! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 17 november 2016 Populair bericht Delen Geplaatst: 17 november 2016 Tot op heden hebben ze dit altijd gedaan bij Pitpoint. Als ik de uitnodiging krijg laat ik het jullie ook allemaal weten 3 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefanmiler Geplaatst: 18 november 2016 Delen Geplaatst: 18 november 2016 10 uren geleden, Aardgasrijder zei: Tot op heden hebben ze dit altijd gedaan bij Pitpoint. Als ik de uitnodiging krijg laat ik het jullie ook allemaal weten Ik zal al eens zien wat ik kan gebruiken bij de Makro . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 18 november 2016 Delen Geplaatst: 18 november 2016 Oh ja, het wordt een L-gas station (zoals verwacht). In het Antwerpse is dat gewoon niet mogelijk... Deze van Beveren wordt wel H-gas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefanmiler Geplaatst: 11 december 2016 Delen Geplaatst: 11 december 2016 Daarnet gepasseerd, lijkt me zo goed als klaar om open te gaan. CNG was nog afgesloten, maar aan de buitenkant leek alles al ok. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Geert Geplaatst: 22 december 2016 Populair bericht Delen Geplaatst: 22 december 2016 Wommelgem is open. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bij Geplaatst: 22 december 2016 Delen Geplaatst: 22 december 2016 Goed om weten een van de dagen eens gaan tanken daar merci voor de info BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 22 december 2016 Delen Geplaatst: 22 december 2016 Ik kreeg er ook een mailtje van, ik ga binnenkort ook eens tanken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 3 januari 2017 Delen Geplaatst: 3 januari 2017 Iemand enig idee wat de prijs per kg is te Wommelgem? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 3 januari 2017 Delen Geplaatst: 3 januari 2017 Staat nog nergens in de apps en is helaas niet in mijn regio Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 3 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2017 Hoi iedereen, stond 0.84 dachten we .. nog maar 1 maal getankt vorige week ... gr, Ive Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen