kitobeer Geplaatst: 4 april 2020 Geplaatst: 4 april 2020 We hebben nu al 3 weken bijna lock down. En ik moest vandaag voor het eerst gaan tanken. Tot mijn verbazing was pomp 12 leeg bij Texaco in Turnhout? Ik heb mijn auto dan maar gedraaid en pomp 11 genomen. Maar nog nooit meegemaakt. Ik heb ook geen idee hoe het aan de andere tankstations is. Merken jullie dat de bevoorradingen nu minder zijn omdat iedereen in zijn kot moet blijven? Ik moet nog steeds gaan werken dus ik blijf mijn km's maken.
Sertitude Geplaatst: 4 april 2020 Geplaatst: 4 april 2020 Bij de meeste stations mag dat toch geen probleem geven, het gas komt gewoon uit de gasleiding onder de grond. bij lng stations is dat wat anders natuurlijk ---- - Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas
kitobeer Geplaatst: 4 april 2020 Auteur Geplaatst: 4 april 2020 Ik den niet dat het in turnhout uit de leiding komt . Aangezien er een apart gebouwtje staat.
Gast Geplaatst: 4 april 2020 Geplaatst: 4 april 2020 Als ik me niet vergis staat er bij elk CNG station een gebouwtje met, onder andere, een compressor en buffertanks die er voor zorgen dat je voldoende druk in je tanks krijgt. Waarom denk je dat de pomp leeg was en niet gewoon defect?
kitobeer Geplaatst: 4 april 2020 Auteur Geplaatst: 4 april 2020 Omdat er in het keuze menu een rode streep stond door pomp 12 en niet door pomp 11. Het is een pitpoint punt. Misschien kan ik het ergens melden ofzo?
pluxy Geplaatst: 5 april 2020 Geplaatst: 5 april 2020 (aangepast) Dan zal pomp 11 niet beschikbaar zijn. Texaco CNG in Turnhout? Je hebt toch alleen Esso en Q8 met cng. ZIjn beide L-gas. Dus uit de leiding. helpdesk@pitpoint.nl 0900 – 227 34 27 betaalnr +31 (0)30 4100888 of door privébericht naar @Pitpoint_BE https://www.pitpointcleanfuels.com/nl/tanklocaties/ 5 april 2020 aangepast door pluxy Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
pluxy Geplaatst: 5 april 2020 Geplaatst: 5 april 2020 Pitpoint Turnhout staat momenteel op rood(onderhoud) Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
kitobeer Geplaatst: 25 april 2020 Auteur Geplaatst: 25 april 2020 En nog steeds. Pomp 11 is nog altijd beschikbaar gelukkig en anders moeten we bij de buren gaan.
Gast Geplaatst: 26 april 2020 Geplaatst: 26 april 2020 Momenteel ben ik al weeeeken aan het wachten op een nieuwe klep voor ons CNG station... Zal voor anderen ook zo zijn denk ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen