CNGarni Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Bijna elke keer als ik ga tanken bij Q8 in Schoten, dan werkt de betaalterminal de eerste keer niet (bancontact). De 2e keer lukt het meestal wel. Soms lukt het elke keer met bancontact niet en moet ik overschakelen op Visa/Mastercard. Het is al maanden zo (tank hier max 2 keren per maand, meestal Total in Hoboken als er geen problemen zijn...) Gisteren lukte het niet met bancontact en ook niet met Visa/Mastercard, je kreeg verschillende meldingen zoals: "tijdelijk bezet" of bij een andere poging "verrichting geannuleerd", etc. Heb dus uiteindelijk niet kunnen tanken, iemand ook met dit probleem? Het gaat over de terminal naast de CNG pomp zelf. Heb het niet op een andere terminal geprobeerd, daar had ik geen zin meer in.
kristiaan Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Met het openbreken van de Kapelsesteenweg in Ekeren is het lang geleden dat ik in die richting nog over de Bredabaan ben gereden. Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!
stefanmiler Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 4 uren geleden, kristiaan zei: Met het openbreken van de Kapelsesteenweg in Ekeren is het lang geleden dat ik in die richting nog over de Bredabaan ben gereden. Kapelsesteenweg is nu terug open
kristiaan Geplaatst: 22 september 2016 Geplaatst: 22 september 2016 Thanks, ja ik heb het gemerkt. In de toegestane richting bleef ik hem gebruiken. Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!
CNGarni Geplaatst: 12 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2016 Q8 gaf weer de melding: pomp niet beschikbaar...
CNGarni Geplaatst: 25 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2016 Heeft iemand hier recent probleemloos getankt toevallig?
Groengas Geplaatst: 26 oktober 2016 Geplaatst: 26 oktober 2016 Beste CNGarni, Ik heb er gisteravond toevallig getankt. Dat ging probleemloos. Ik heb gewoon met mijn pinpas (bankkaart) betaald. Het viel mij wel op dat het lastig tanken is als de tanknippel aan de linkerkant (bestuurderskant) zit. Ik moet even goed draaien en steken op het station. Verder stond ik niet lekker opgesteld tijdens het tanken. De locatie is goed zo aan de ring, ik was makkelijk weer op weg. Wel maakte het station aan het begin van het tanken wat lawaai (compressor en leidingwerk) en dat de einddruk op sich oke is, maar niet overhoudt. 1
JoBé Geplaatst: 28 mei 2018 Geplaatst: 28 mei 2018 ... heeft vandaag zijn jaarlijks onderhoud/controle gehad: wou rond 11u daar gaan tanken maar stond een grote camionette, afgezet met kegeltjes, voor de installatie. "Ik rijd op aardgas" op de flank. Even uitgestapt en de mannen wisten me te zeggen dat het nog een uurtje zou duren eer de pomp weer vrij was. 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter )
muscles Geplaatst: 29 mei 2018 Geplaatst: 29 mei 2018 13 uren geleden, JoBé zei: ... heeft vandaag zijn jaarlijks onderhoud/controle gehad: wou rond 11u daar gaan tanken maar stond een grote camionette, afgezet met kegeltjes, voor de installatie. "Ik rijd op aardgas" op de flank. Even uitgestapt en de mannen wisten me te zeggen dat het nog een uurtje zou duren eer de pomp weer vrij was. Heb je daar dus een uur staan draaien met je vingers ? of ben je in tussentijd misschien gaan winkelen, en dan teruggereden? 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
JoBé Geplaatst: 29 mei 2018 Geplaatst: 29 mei 2018 3 uren geleden, muscles zei: Heb je daar dus een uur staan draaien met je vingers ? of ben je in tussentijd misschien gaan winkelen, en dan teruggereden? Nope, gewoon doorgereden: 't was niet dringend, ik passeerde er gewoon en vanmorgen dan maar bij Dats in Kampenhout getankt. Ik moest nog eens in Leuven zijn voor opleiding ... 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter )
nonzerosumgame Geplaatst: 23 juli 2018 Geplaatst: 23 juli 2018 Vrijdag hier proberen te tanken, de kaart ging gewoon niet in het gleufje. Zowel VISA als Bancontact werkten dus niet. Vandalisme?
muscles Geplaatst: 23 juli 2018 Geplaatst: 23 juli 2018 1 uur terug, nonzerosumgame zei: Vrijdag hier proberen te tanken, de kaart ging gewoon niet in het gleufje. Zowel VISA als Bancontact werkten dus niet. Vandalisme? Gelieve dat defect door te geven aan Q8 via onderstaande link. Q8 antwoordt altijd. https://www.q8.be/nl/ik-wil-graag-een-technische-storing-doorgeven 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
nonzerosumgame Geplaatst: 26 juli 2018 Geplaatst: 26 juli 2018 Vandaag gaan tanken, het is terug in orde! 1 1
nonzerosumgame Geplaatst: 17 augustus 2018 Geplaatst: 17 augustus 2018 Weeral hetzelfde probleem met de Bancontact Terminal hier... Heb het gemeld. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen