Tim Geplaatst: 1 september 2020 Delen Geplaatst: 1 september 2020 Ik heb de nieuwe korando besteld. ik heb speciaal een model genomen met meer opties. Zodanig dat ik een wagen had die al op het schip beschikbaar was zoals ze het zo mooi zeggen. Zodat de levertijd met 3 maand kon verkort worden en om zo zeker te zijn dat ik nog kan genieten van de inschrijvings voordelen die lopen tot eind 2020. Nu heb ik contact gehad met de garage een week voor de leveringsdatum, allemaal geen probleem. Mijn wagen stond gepland die week bij de firma die de cng installatie ging uitvoeren. Nu is de dag van de levering daar, en ik had nog altijd niets gehoord van de garage. Ik bel zelf en krijg nu pas te horen dat er een probleem is met een bepaald stuk. De ssangyong garage zelf is nog aan het wachten op 2 andere auto's die moeten worden afgewerkt met cng. Waarvan de eerste reeds is besteld eind 2019. Nu vraag ik mij af of er al geslaagd installaties zijn gebeurd op dit motor type of zijn er constructieve problemen. Want het is blijkbaar de invoerder in België die het aanbied om cng in the bouwen en niet ssangyong zelf. Ik weet het niet maar blijkbaar staan er een 50 tal wagens te wachten voor inbouw. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ssangyong meer dan 50 cng wagens heeft verkocht dit jaar. Dus veel vragen van mijn kant uit... 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 1 september 2020 Delen Geplaatst: 1 september 2020 Importeur contacteren als je dealer niets weet / niets wil zeggen ? https://www.alcomotive.com/contact/ (contactformulier) Of : Main Office: Pierstraat 231, 2550 Kontich, BelgiumPhone: +32 (0)3 450 02 11Email: info@alcomotive.com Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Geplaatst: 1 september 2020 Delen Geplaatst: 1 september 2020 1 uur terug, Koen C zei: Importeur contacteren als je dealer niets weet / niets wil zeggen ? https://www.alcomotive.com/contact/ (contactformulier) Of : Main Office: Pierstraat 231, 2550 Kontich, BelgiumPhone: +32 (0)3 450 02 11Email: info@alcomotive.com Ok bedankt voor de info. Ik ga hem ff tijd geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen