Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Gas en Elektriciteit vergelijken doe je op aanbieders.be

Recommended Posts

2 uren geleden, pluxy zei:

das goedkoop?

wat is de uurprijs daar?

eventueel foto's factuur( zonder persoonlijke gegevens) als het kan.

Dat is goedkoper dan onze vorige kangoo.

Hierbij de copie van de faktuur voor totaalbedrag van 149,12€. Hiervan zijn extra werken (Remmentest achterremmen) gebeurd ter waarde van 19€ + 21% = 23 €

Waardoor de nettoprijs van het onderhoud komt op 126.12€ (BTW inbegrepen). Dit is een eerlijke prijs.

De Touran is touwens technisch verwant aan de Caddy, dus zeker een representatieve prijs.

TOURAN klein onderhoud 9-mei-2016 LAC Lier_3.pdf

• Bedankt 1

Merci

• Vind ik leuk 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

12 uren geleden, paulDS zei:

Hierbij de copie van de faktuur

Wat wil dat zeggen : ""Geweigerd My Way"" na het bedrag van de remmen controle ?

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

1 uur geleden, Koen C zei:

Wat wil dat zeggen : ""Geweigerd My Way"" na het bedrag van de remmen controle ?

Waarschijnlijk zoals bij mijn caddy. Remblokken die schuren en daar geeft Myway garantie maar 15.000km garantie op...

• Bedankt 2

Onderhoud 75000km

124,43 euro excl.

Remmen: 212,95 excl.

Kleine leveringen?? en milieu: 15,89 excl.

Totaal: 427,46 btw in

Ruitenwisservloeistof en koelvloeistof niet door de garage. Heb ik zelf nog liggen. 

20180926_144228-compressor.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Triest 1

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Posted (edited)

Wanneer ik de facturen bekijk van mezelf en die van anderen kom ik tot de volgende vaststelling:

Indien ze geen ruitenwisservloeistof kunnen aanrekenen dan verschijnt er ( niet altijd ) een vijs in je factuur aan 3,50 EUR.

Edited by Lage Emissie Zone
  • Hahaha 1

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Posted (edited)

Klein onderhoud:

Kilometerstand < 3000 km

02.jpg

197 EUR

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Posted (edited)

Wanneer je de 15 000 km op jaarbasis niet haalt ( OOK NIET NA 2 JAAR ) dan is het tweede jaar automatisch een groot onderhoud is er op de garage verteld.

Service onderhoud staat op de factuur.

Kilometerstand < 10 000 km

Werktijd: 1 uur en 20 minuten.

03.jpg

267 EUR

Posted (edited)

1ste onderhoud op 15000km was 144€ btwi.

Zonder ruitenwisservloeistof enl MET stop.

Schermafbeelding 2019-07-29 om 11.24.58.png

Edited by pluxy
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Posted (edited)
Op 29/7/2019 om 10:24, Lage Emissie Zone zei:

Wanneer ik de facturen bekijk van mezelf en die van anderen kom ik tot de volgende vaststelling:

Indien ze geen ruitenwisservloeistof kunnen aanrekenen dan verschijnt er ( niet altijd ) een vijs in je factuur aan 3,50 EUR.

Klopt volledig! Gisteren bij het eerste onderhoud drie bouten bodemplaat aangerekend voor het mooie bedrag van 5,00 EUR incl btw. Er diende geen ruitensproeiervloeistof bijgevuld te worden...

Edited by Josy