Recommended Posts

Verdraaid, dat heb ik dan niet gelezen in een ander topic over die 1,2,3 autoservice. Bart Hellings was me wel al ter ore gekomen, hem heb ik dan ook een mail gestuurd begin december, maar nooit antwoord op gekregen. Dus ik vermoedde dat hij al werk genoeg had. In ieder geval ga ik niet meer terug naar waar ik vandaag ben geweest. Bij mijn vorige wagens ging ik steeds bij de vader van een hele goede vriend van me, namelijk lada center in Termien, Genk. Zijn naam dateert nog van de periode toen hij officieel verdeler was van dit merk. Al jaren is dat zo niet meer maar voert hij herstellingen en onderhoud uit aan eender welk merk. Denken jullie dat als ik mijn caddy er laat smeren dat dit de garantie van VW niet in het gedrang brengt ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Kris81 zei:

Verdraaid, dat heb ik dan niet gelezen in een ander topic over die 1,2,3 autoservice. Bart Hellings was me wel al ter ore gekomen, hem heb ik dan ook een mail gestuurd begin december, maar nooit antwoord op gekregen. Dus ik vermoedde dat hij al werk genoeg had. In ieder geval ga ik niet meer terug naar waar ik vandaag ben geweest. Bij mijn vorige wagens ging ik steeds bij de vader van een hele goede vriend van me, namelijk lada center in Termien, Genk. Zijn naam dateert nog van de periode toen hij officieel verdeler was van dit merk. Al jaren is dat zo niet meer maar voert hij herstellingen en onderhoud uit aan eender welk merk. Denken jullie dat als ik mijn caddy er laat smeren dat dit de garantie van VW niet in het gedrang brengt ?

"Ook bij ons behoudt u uw garantie":  http://www.123autoservice.be/nl_BE/automobilisten/gewaarborgde-constructeurs-garantie

3 uren geleden, Dr Nick zei:

Is dat goed of slecht bedoeld?

Goed, want ik heb in een vorig bericht van jou gelezen dat jij zeer tevreden bent van deze garage. Ik verwijs trouwens naar dezelfde pagina.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag ook met m’n Caddy Maxi naar Willems gereden voor de eerste onderhoudsbeurt en ook ik zit boven de 200€. Ga ze morgen ook bellen ivm de Longlife olie, het is mij nu wel duidelijk dat ze goed genoeg weten dat er gewonen olie in moet en dat ze toch de Longlife aanrekenen. En iets zegt me dat ze er ook gewone olie indoen en dus extra verdienen. Indien de garantie zoals hier al gezegd werd niet vervalt bij een andere garage ga ik eens vragen wat het bij m’n vorige garage zou kosten en volgende keer daar gaan. 

C6D94A7E-2F35-46D6-98E2-CF5907587579.jpg

• Triest 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Enkele dagen geleden onderhoud 30.000 km laten doen door een erkende garage in Leuvense ... hier hebben ze gewoon olie vw 502.00/505.00/505.01 erbij gedaan.  Ook 4 liter, doch de prijs per liter is maar 11,20 + BTW.
Totale kost net geen 200 euro (incl BTW). Wel zeer tevreden van de service/organisatie.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmiddag eens even naar Bart Hellings gebeld en gevraagd wat daar een klein onderhoud zou kosten. Dit was tussen de 141 en 152 €, lag eraan hoeveel liter er precies in ging. Volgend jaar mooi daar een afspraak maken voor mijn 30000 km beurt. Bij Willems zijn ze een klant kwijt in ieder geval. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 13/02/2018 om 17:58, Darmgasrijder zei:

Vandaag ook met m’n Caddy Maxi naar Willems gereden voor de eerste onderhoudsbeurt en ook ik zit boven de 200€. Ga ze morgen ook bellen ivm de Longlife olie, het is mij nu wel duidelijk dat ze goed genoeg weten dat er gewonen olie in moet en dat ze toch de Longlife aanrekenen. En iets zegt me dat ze er ook gewone olie indoen en dus extra verdienen. Indien de garantie zoals hier al gezegd werd niet vervalt bij een andere garage ga ik eens vragen wat het bij m’n vorige garage zou kosten en volgende keer daar gaan. 

In Duitsland zouden de mensen hun eigen olie meebrengen naar de VAG garage en volkswagen zou daar niet moeilijk over doen heb ik op volgende link gelezen:

https://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,5118653

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Darmgasrijder zei:

Vanmiddag eens even naar Bart Hellings gebeld en gevraagd wat daar een klein onderhoud zou kosten. Dit was tussen de 141 en 152 €, lag eraan hoeveel liter er precies in ging. Volgend jaar mooi daar een afspraak maken voor mijn 30000 km beurt. Bij Willems zijn ze een klant kwijt in ieder geval. 

ik ga binnenkort voor mijn derde onderhoud. Eerste twee waren bij Willems. Dus dit gaat voor het 45K onderhoud zijn (ben wel de 45K al voorbij, maar BC geeft me nog 1K)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen