Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas

Recommended Posts

Dit zijn idd de prijzen die je bij een merkgarage betaald. Ikzelf werk ook bij een garage (Vrachtwagens en bestelwagens). Ik verschiet zelf ook wel eens van de prijzen, die bepaal ik niet, de garage ook niet, maar wel het merk!! . De service kan wel verschillend zijn. Merkgarages zijn verplicht om hun werknemers dure cursussen te laten volgen, gereedschap van het merk aan te kopen, showroom aan te kleden met de juiste materialen, ...

Ik wil deze prijzen zeker niet goed praten, maar deze had je bij elke andere VWgarage evenveel moeten betalen voor onderdelen en uren!

Veel mensen vergeten dat een auto verslijt en geld kost na enkele jaren.

Mijn Caddy heb ik daar juist aangekocht bij Rietje, eerste 2 onderhouden zal ik daar ook laten doen en daarna waarschijnlijk zelf onderhoud uitvoeren of naar een onafhankelijke garage.

Als je TCnazicht niet gevraagd hebt, mogen ze deze eigenlijk niet uitvoeren/aanrekenen. Wordt er bij het binnenrijden niet specifiek afgesproken wat er uitgevoerd mag worden?

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

3 uren geleden, SvenJ. zei:

Merkgarages zijn verplicht om hun werknemers dure cursussen te laten volgen, akkoord

gereedschap van het merk aan te kopen, akkoord

showroom aan te kleden met de juiste materialen en daar loopt het mis... die "glaspaleizen" die iedere 5 jaar (of eerder ?) MOETEN aangepast worden (verplichting importeur) interesseren me niet.  Wat is er mis met een "gewone" showroom ?

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)