Man van het zuiden Geplaatst: 31 december 2019 Delen Geplaatst: 31 december 2019 Bij een Seat Arona op TGI is er.... geen trekhaak voorhanden. Is het juist om te stellen dat aardgasrijden en trekhaken niet samen gaan ofwel ten koste van zwaar inleveren op reikwijdte ? Iemand enige ervaringen over het rijden met een trekhaak ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wannes Geplaatst: 31 december 2019 Delen Geplaatst: 31 december 2019 Mijn Caddy heeft een trekhaak. Maar daar is het, indien CNG model, kiezen tussen extra rij zetels achteraan OF trekhaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gelespider Geplaatst: 31 december 2019 Delen Geplaatst: 31 december 2019 Ik heb een Audi A4 Avant G-tron en daar achteraf een trekhaak op laten monteren. Dit was geen enkel probleem. Alleen is het zo als je met een aanhangwagen met een totaal gewicht van 1600 kg gaat rondrijden het verbruik wel flink de hoogte in gaat. Een diesel heeft meer koppel kan daar beter overweg mee. Maar voor de rest geen enkel probleem mee gehad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 31 december 2019 Delen Geplaatst: 31 december 2019 Skoda Octavia III (2016), werd enkel verkocht "met" trekhaak, weliswaar afneembaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Man van het zuiden Geplaatst: 31 december 2019 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2019 (aangepast) Heel concreet : Kan er een trekhaak geplaatst worden op de Golf 7 TGI en de Skoda Kamiq GTEC ? In Welke mate beïnvloedt dat dan de reikwijdte ? 31 december 2019 aangepast door Man van het zuiden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 31 december 2019 Delen Geplaatst: 31 december 2019 Golf JA Kamiq weet ik niet Mijn Skoda Octavia kon zonder caravan 400 km op CNG rijden. Met caravan van 1300 kg haalde ik 200-230 km op H gas. Het verbruik zat dan rond 7.5-8 kg. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen