PompesCNG Geplaatst: 27 december 2019 Delen Geplaatst: 27 december 2019 Dag, Bedankt voor deze site, uw berichten zijn zeer nuttig! Voor mijn eerste bericht wilde ik je waarschuwen dat Dats 24 een nieuw type pistool aan het testen is. Het is naar mijn mening eenvoudiger te gebruiken dan de bestaande. Sorry voor mijn Nederlands, ik leer 1 1 Luxemburgish driver of a CNG Caddy Maxi since 12/2018 Rijsel - Luxemburghttps://pompes-cng.be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 27 december 2019 Delen Geplaatst: 27 december 2019 Dat is toch het gewone pistool dat (het meeste) in België wordt gebruikt ? Ik ken geen ander pistool in de 3 stations waar ik regelmatig tank. Het andere systeem heb ik nog maar 1x tegengekomen in België. Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 27 december 2019 Delen Geplaatst: 27 december 2019 De ontgrendeling (om los te koppelen) gebeurt bij de nieuwe precies door de vergrendelhendel nogmaals te bedienen ipv de vergrendlip bij de huidige even achteruit te trekken. Makkelijker lijkt me dat niet, komt op hetzelfde neer. Het systeem met draaivergrendeling ben ik nog nooit tegengekomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 27 december 2019 Delen Geplaatst: 27 december 2019 7 uren geleden, PompesCNG zei: Sorry voor mijn Nederlands, ik leer Sorry is voor niks nodig, het gaat prima. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 27 december 2019 Delen Geplaatst: 27 december 2019 1 uur geleden, Lange_666 zei: Sorry is voor niks nodig, het gaat prima. Volledig mee eens. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen