Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Sign in to follow this  
Jan Robert

Q8 Zedelgem buiten dienst

Recommended Posts

gisteren was de cng pomp Q8 zedelgem buiten dienst, gebeurt toch teveel

dan doorgereden naar dats torhout, 10 min aanschuiven, maar goeie druk, 22.8kg kunnen tanken

20191129_145200-600x800.jpg

20191129_151454-600x800.jpg

• Bedankt 1

@Jan Robert Tja, het kan altijd gebeuren dat er bijvoorbeeld een update van de software van de installatie moet gebeuren en dat de firma, die dat moet doen, niet onmiddellijk kan komen, of dat er een onderdeel stuk is, en moet bijbesteld worden.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Heb je toevallig geen andere betaalterminal geprobeerd? Lijkt me eerder dat het probleem daarbij ligt en niet aan de CNG pomp? 

22 uren geleden, muscles zei:

@Jan Robert Tja, het kan altijd gebeuren dat er bijvoorbeeld een update van de software van de installatie moet gebeuren en dat de firma, die dat moet doen, niet onmiddellijk kan komen, of dat er een onderdeel stuk is, en moet bijbesteld worden.

@muscles dat kan ik verstaan, maar het was toch deze keer de 3 de maal in een paar maanden tijd (ik denk sinds september), de druk was de laatste tijd ook niet meer zo goed, ik kon 20kg tanken, normaal is dat 22kg of iets meer;

nu ben ik daarstraks langs Q8 gepasseerd en het etiket "tijdelijk buiten dienst" was weg; hopelijks is nu alles weer in goede staat en is de vuldruk weer beter; dat zal ik volgende week teweten komen.

@Jimghw voor de cng pomp is er daar maar 1 betaalterminal, nl juist naast pomp 5 (is de cng pomp), de andere pompen/betaalterminals werkten wel (benzine, diesel).

• Bedankt 1