Populair bericht Philippe Geplaatst: 1 september 2016 Populair bericht Delen Geplaatst: 1 september 2016 (aangepast) Omdat de maand september al duur genoeg is (en om de ongemakken van april en mei goed te maken) zetten wij in september de prijs van ons H+ CNG in Hoboken op 0.82€/kg. Tijdelijke actie van 01/09 tot 30/09. Philippe 2 september 2016 aangepast door Aardgasrijder Dit bericht werd verplaats van Problemen naar Tankstations België. Goed nieuws hoort niet bij problemen :-) 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Mooie actie ! Morgen rap effe vol tanken. Goedkoper kan je niet rijden. Ik vind het wel vreemd dat jullie nergens bij het station aangeven dat het hier over H+ gas gaat. Iemand die dit niet weet gaat al snel bij de goedkopere concurrent met L gas aan de andere kant van de straat tanken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philippe Geplaatst: 1 september 2016 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2016 Terechte opmerking. Moest al lang gebeurd zijn, maar zou volgende week in orde moeten zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Ik heb de actie alvast op 3 facebookpagina's geplaatst. 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maartenleemans Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Ik probeer er zaterdag nog te passeren voor we op vakantie vertrekken :-) 1 Fiat Fiorino 'Bakske' CNG 2012-2016 Volkswagen Caddy Maxi 'Torpedo' 1.4 TGI sinds 2016 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 2 september 2016 Delen Geplaatst: 2 september 2016 (aangepast) Wow, zéér mooie actie en inderdaad, er in't vet opzetten dat het H+ gas is! Bedankt! Tank meestal in Hoboken (sinds de problemen opgelost zijn ) maar gisteren toevallig "uit noodzaak" moeten tanken in Schoten...te laat gezien hier! 2 september 2016 aangepast door CNGarni 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gismo Geplaatst: 2 september 2016 Delen Geplaatst: 2 september 2016 gisteren daar ook getankt , dacht eerst dat jullie waren overgeschakeld naar L gas , maar meter bleeef netjes op 100 % staan mooi mooi :-) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
despel Geplaatst: 4 september 2016 Delen Geplaatst: 4 september 2016 aan de kanten van schoten en malle tanken we nu al aan 79 cent per kilo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 4 september 2016 Delen Geplaatst: 4 september 2016 Schoten en Malle is een lage kwaliteit brol gas (L) , In Hoboken bij Total verkopen ze H+ gas. Een hemelsbreed verschil qua verbruik en reikwijdte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 18 september 2016 Delen Geplaatst: 18 september 2016 Maar vanaf nu enkel nog tijdens de openingsuren .... pff het spijt me maar nu is het voor mij blijkbaar gedaan ... ik werk in shiften en rij soms speciaal even om.... nu denk ik het van niet meer .... het zal voortaan L gas worden en blijven .... gr, Ive Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philippe Geplaatst: 20 september 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2016 Beste Ive, Vanaf nu kan er in Hoboken opnieuw 24/7 getankt worden. Met vriendelijke groet, Philippe 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefanmiler Geplaatst: 20 september 2016 Delen Geplaatst: 20 september 2016 1 uur terug, Philippe zei: Beste Ive, Vanaf nu kan er in Hoboken opnieuw 24/7 getankt worden. Met vriendelijke groet, Philippe 15km te zuidelijk voor mij, maar goed nieuws voor de anderen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 21 september 2016 Delen Geplaatst: 21 september 2016 17 uren geleden, Philippe zei: Vanaf nu kan er in Hoboken opnieuw 24/7 getankt worden. dank je wel hopelijk raken de problemen met een 'bepaald' merk een beetje opgelost .. al die horrorverhalen zijn niet bevorderlijk voor onze reclamecampagne ..... gr, Ive Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 3 oktober 2016 Delen Geplaatst: 3 oktober 2016 Is de actie afgelopen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
despel Geplaatst: 3 november 2016 Delen Geplaatst: 3 november 2016 in westmalle dats 24 staat hij 79 cent per kilo en in schoten Q8 ook 79 cent per kilo , daarentegen in schoten dats 85 cent per kilo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 3 november 2016 Delen Geplaatst: 3 november 2016 Hey @despel, dit is L-gas. Het gas van Hoboken is H+gas, nog energierijker dan H-gas. Lees even onderstaand forumbericht of blogpost Blog: https://www.aardgasrijder.be/blog/cng-h-gas-of-cng-l-gas/ Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 17 februari 2017 Delen Geplaatst: 17 februari 2017 Binnenkort ook eens gaan tanken..hebben net 1 dag 'n Passat Ecofuel en heb nogal wat familie aan die kant of op doorreis te wonen dus mooie gelegenheid om H gas vol te gooien..in noorderkempen of NL alleen L verneem ik uit jullie gegevens 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 20 februari 2017 Delen Geplaatst: 20 februari 2017 Op 17/2/2017 om 21:29, Bjorn ecofuel zei: Binnenkort ook eens gaan tanken..hebben net 1 dag 'n Passat Ecofuel en heb nogal wat familie aan die kant of op doorreis te wonen dus mooie gelegenheid om H gas vol te gooien..in noorderkempen of NL alleen L verneem ik uit jullie gegevens Nee, er is ook groengas te krijgen: Wat is groen gas? Hier is een alfabetische lijst met tanklocaties maar is dat biogas opgewerkt tot H-gas? Dat vind ik niet op die site. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefanmiler Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Moest daarstraks in Kontich zijn (vandalisme laten herstellen ), en eens langs Hoboken gepasseerd. Ik ben benieuwd naar het verbruik nu Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 1 uur terug, stefanmiler zei: Moest daarstraks in Kontich zijn (vandalisme laten herstellen ), en eens langs Hoboken gepasseerd. Ik ben benieuwd naar het verbruik nu Ik ook! (ik bedoel ik ben ook benieuwd naar jouw verbruik nu). Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen