Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Sign in to follow this  
marki

Fiat Doblo

Recommended Posts

1 uur terug, marki zei:

Voor mensen met interesse , deze gaat te koop . Heel tevreden over geweest maar ga mijn zelfstandige zaak stoppen en deze ga ik verkopen .

Opvallend met die rode kleur: dus ideaal voor iemand met een zaak die geen nieuwe wagen wil of kan kopen. En het is dan nog eens een milieuvriendelijke wagen, die nog maar weinig kilometers afgelegd heeft op die 5 jaar tijd (zeker in vergelijking met die van mij).

Allee, veel succes met de verkoop !

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

35 minuten geleden, muscles zei:

Opvallend met die rode kleur: dus ideaal voor iemand met een zaak die geen nieuwe wagen wil of kan kopen. En het is dan nog eens een milieuvriendelijke wagen, die nog maar weinig kilometers afgelegd heeft op die 5 jaar tijd (zeker in vergelijking met die van mij).

Allee, veel succes met de verkoop !

Merci , inderdaad ideaal ......en zeker tevreden van , rijd soepel ...heb ooit een Punto gehad , was veel trager .....

3 uren geleden, marki zei:

Merci , inderdaad ideaal ......en zeker tevreden van , rijd soepel ...heb ooit een Punto gehad , was veel trager .....

Alleen spijtig dat ze af-fabriek niet meer gemaakt worden met CNG. Dan wordt je al verplicht om een VW Caddy te kopen.

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

ow , dat wist ik niet ......inderdaad spijtig ! .....als maar minder keuze op CNG .....O.o

@marki Inderdaad, en de baas van Drive Systems in Halen heeft mij afgeraden om een gewone benzinewagen nadien uit te rusten met een CNG-installatie (voor die modellen die af-fabriek niet verkrijgbaar zijn). Af-fabriek is veel beter, zei hij. Hij raadde mij LPG aan, en als het kan een hybride wagen met LPG-installatie.

Ik zie op de site van Gibgas dat de Fiat Fiorino wel nog af-fabriek verkrijgbaar is op CNG, maar die is wel kleiner dan de Doblo.

Fiat-Fiorino-Natural-Power.png