Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018

Recommended Posts

Ik ondervind problemen bij het tanken bij DATS Geel.

Ik ben er reeds 2 keer gaan tanken.

De eerste keer stopte de aardgastoevoer nadat er ongeveer 2 kg getankt werd. De tank was dan helemaal niet vol.

De tweede keer heb ik de wagen volgetankt, maar ik had er wel 3 tankbeurten voor nodig. De eerste tankbeurt en de tweede tankbeurt werd er telkens slechts ong. 2 kg aardgas geleverd. Bij de derde tankbeurt lukte het voltanken.

Ik vermoed dat dit een fout is aan de installatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Of aan de wagen....! Klep probleem... Hebt U een ander station ook nog eens geprobeerd?

Wat U zegt lijkt erg op het probleem dat wij ondervonden (met fiat), alleen kon ik na het afsluiten van de gegeven 2 kg niets of nergens meer bijtanken en diende een klep (aan de wagen!)vervangen te worden.

De eerste keer dat mij dit overkwam was met een nieuwe wagen in Luxemburg, toen dachten de pomphouder en ik dat het de pompinstallatie was die defect was.

De brave man heeft toen zijn (cng!) station gesloten en ik hoefde de getankte 2kg niet te betalen ter compensatie van het probleem. Maar het was wel mijne wagen die defect was...

Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@SEATaardgasrijder was dit een eenmalig probleem? Kan aan de installatie liggen, dergelijk voorvallen moet je steeds aan de pomphouder laten weten, DATS is goed bereikbaar via Twitter, telefoon en email. Ik ben tevreden over hun respons(tijd)
@kristiaanBij de Seat Leon zijn er momenteel geen problemen met kleppen zoals ik lees bij Fiat. Het is uiteraard altijd mogelijk.

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idd; als je ergens anders probleemloos kan tanken, dan ben je gerust.

Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, mijn ik vermoed van wel.
DATS heeft geen melding op hun website en mijn buurman is er vorige week nog geweest.
Geen probleem met tanken gehad

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...