Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

DATS Geel

Aanbevolen berichten

Op 24/2/2020 om 18:16, pluxy zei:

MEERHOUT IS ACHTER DEN HOEK

DAS WAAR ?

De Total Hezemeer, Laakdal was vroeger LPG, herinner mij zelfs dat er een aankondiging opgehangen heeft dat ze gingen stoppen met de verkoop van LPG, de overgang gingen maken naar CNG.

Nu is op dezelfde plek inderdaad een CNG pomp gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Die zijn vuldruk is zelfs beter dan die van den DATS24. Ik ga meestal daat tanken.

Wel 1 cent duurder. Wanneer DATS24 verlaagt duurt het daar een paar weken tot ze volgen. Wanneer het een prijsverhoging is zijn ze natuurlijk rapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben één keer gaan tanken bij die total in eindhout, maar is dat niet een pak duurder dan die van de DATS in Geel? Of is het H-gas bij Total in eindhout? Daar heb ik niet op gelet eerlijk gezegd.

p.s. weet iemand of je met een Total kaart ook CNG kan tanken? Op hun site vind ik het niet terug en ik heb hen 2 weken geleden er al een mail over gestuurd maar krijg geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Xoam zei:

Of is het H-gas bij Total in eindhout?

Provincie Antwerpen = L-gas.

Uitgezonderd daar in Hoboken en op het Kiel en in het noordwesten van de provincie (Essen, Kalmthout, Kapellen).

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Xoam zei:

Ik ben één keer gaan tanken bij die total in eindhout, maar is dat niet een pak duurder dan die van de DATS in Geel?

Dat L-gas stond een tijdje geleden nog op € 0,910 per kg, maar is kortelings gezakt naar € 0,870 per kg. Het is nu dus een klein beetje duurder dan bij DATS in Geel want daar is het maar € 0,860 per kg.

De prijzen voor alle PitPoint-stations zijn overigens in gans België hetzelfde: voor L-gas € 0,870 per kg en voor H-gas € 0,970 per kg. Je bent dus beter af met H-gas te gaan tanken bij een PitPoint-station (tenminste als het werkt en de vuldruk goed is). Je moet dus al naar het BRUNO-tankstation van Tessenderlo rijden om H-gas te kunnen tanken. Dat is echter geen PitPoint-station en dus is het daar een andere prijs. € 0,990 per kg was het in januari dit jaar.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...