Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Sign in to follow this  
Aardgasrijder

Plots zie je berichten van 'Gast' ?

Recommended Posts

Via dit onderwerp laat ik jullie weten dat het mogelijk is dat jullie plots zien dat er berichten van 'Gast' te lezen zijn op het forum.

Sinds de invoering van de GDPR dient een website de mogelijkheid te bieden om leden anoniem te maken.
De laatste maanden zijn er een aantal leden verdwenen op het forum, zij wensten hun IP, email en gebruikersnaam anoniem te maken ivm hun privacy.

Wanneer er een vraag van een lid binnenkomt per email, dan wordt hier steeds gevolg aan gegeven.

Het is ook mogelijk dat leden er voor kiezen om al hun onderwerpen te laten verdwijnen, dit houdt concreet in dat bestaande inhoud wordt verwijderd van het forum.

Een lid heeft dus de keuze, ofwel volledige verwijdering van alle inhoud (dit vind ik echter zeer jammer, want zo verdwijnt ook kennis) ofwel zijn berichten te anonimiseren door van gebruikersnaam te wisselen door 'Gast' en IP- en emailadreshistoriek te laten verdwijnen.

• Triest 1

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km
(wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiewagen :$)

Ik krijg nu reclame telkens ik op een onderwerp klik, was vroeger niet zo...

----

884152_5.png- Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas

@Sertitude Wat gebruik je om te surfen: een smartphone, tablet, desktop computer, en welk besturingssysteem? Android? Windows? Linux?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

1 uur terug, Sertitude zei:

Ik krijg nu reclame telkens ik op een onderwerp klik, was vroeger niet zo...

Telkens? Echt waar? 

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km
(wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiewagen :$)

ja op iPhone bij mij.

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Inderdaad, enkel op iPhone, niet op iPad of Mac, ik vermoed dat iPad zich nu gedraagt als desktop maar iPhone echt nog als mobile browser.

----

884152_5.png- Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas