Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Premie aardgasfederatie

maartenleemans

Aanbevolen berichten

Op 2-2-2016om10:37, David zei:

idem dito

aanvraag gedaan eind oktober 2015 net na de bestelling van de wagen. toen bevestiging gekregen dat de premie werd toegekend en zou worden uitbetaald na het doorsturen van een kopie van het inschrijvingsbewijs.

op 18/1 dan het inschrijvingsbewijs bezorgd

en wij wachten er ook nog steeds op

Eindelijk dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren premie ook ontvangen...  aanvraag 28/01, wagen (stock) 2 weken in bezit en direct inschrijvingsbewijs ingestuurd. Vorige week bleek dat ze de verkeerde wagen aan mijn naam hadden gekoppeld en dat ik deze mocht verwachten einde april :$. 3 dagen later stond het dan toch op de rekening !!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Voor jou is het dus gelukkig goedgekomen.
Ik merk dat er nog veel wordt gezocht op de trefwoorden "CNG premie 2016" op de gehele website, de cijfers na het autosalon zijn veelbelovend namelijk 600 nieuwe ingeschreven wagens, de premies zijn allemaal de deur uit, ik vraag me echter wel af als het aantal CNG-voertuigen serieus de hoogte ingaat de komende maanden? Het aantal bezoekers naar de blog is licht aan het dalen, er wordt dus ook iets minder gezocht naar informatie over CNG.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-2-2016om18:25, Brembos zei:

Bij mij stond er 2 weken na het insturen van het copy inschrijvingsbewijs 2.000 euro op de rekening. Zeer tevreden over de NGVA dus.

We zijn 16 maart 2016 11u

Premie aangevraagd op 6 januari 2016

Staat eindelijk nu op mijn rekening, begon me al ferm zorgen te maken maar na ruim 2 maand is het er toch van gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2016om13:04, Bruno zei:

Intussen,

Bijna 1 week verder een mail gekregen dat het wel in orde komt maar dat ze eerst alle andere voor nemen.

Begrijpen wie kan, ik allesinds niet!!

Maar uit de mail kan ik afleiden dat het goedkomt, tja het blijft België

Vandaag eindelijk gestort op mijn rekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat er soms nogal wat problemen zijn met de uitbetaling van de aardgaspremie. Ik heb de premie aangevraagd begin januari 16 en op 08 maart 16 mijn kentekenbewijs opgestuurd als bewijs van de inschrijving van de wagen. Vandaag stond de premie op mijn zichtrekening, dus binnen de beloofde periode van 15 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede dag  ik ben danny en woon in vlaams brabant ik heb op 2 januari 2016 een fiat panda cng gekocht heb hem ingeschreven op 3 januari .. via imail premie aangevraagt op 5 januari.

heb tot heden nog niets gehoord is dit normaal!

of waren de premies al op 5 januari >:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren eveneens kentekenbewijs opgestuurd per mail (zaterdag), nu op zondagochtend ook een bericht gekregen van dhr. Hendrickx met de boodschap dat de uitbetaling zal gebeuren binnen 15 dagen. Goed nieuws! Vooral blij dat er goed gecommuniceerd wordt, zelfs op zondag ;-)

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik kreeg mijn premie ook binnen de 14 dagen, maar in tegenstelling tot bovenstaande berichten is er naar mij toe niets gecommuniceerd door de federatie. Maar alles is wel in orde gekomen.

• Vind ik leuk 1

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...