Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Premie aardgasfederatie

maartenleemans

Aanbevolen berichten

1 uur terug, niko zei:

Van von den forst heb ik al een prijslijst gekregen, snel en prima service.

hun garage ligt eigenlijk niet ver van antwerpen, ik  vraag mij af of ik mag terukeren bij hun garage na de DIV  met de def. nummer platten en zo verder naar BE rijden.

Dan heb ik geen transitplatten of autotransport nodig.

Weet iemand of  de auto aanwezig moet zijn in BE tijdens het bezoek naar Douane kantoor en DIV?Autokeuring is ook niet nodig voor een  nieuwe wagen of niet?

Inderdaad prima service bij Von der Forst. Alles was tip top in orde bij mij. Wat bedoel je met f nummer platen ? Je krijgt garage nummerplaten van VDF waarmee je naar het Strassenverkehrsambt in Heinsberg rijdt voor rode Transitplaten. Is op een uurtje gefixt , kost +/- 120 euro en dan ben je helemaal in orde. Je moet de auto niet persoonlijk aanbieden bij de Belgische douane en de DIV. Papieren volstaan.Het douanekantoor in Alken is een aanrader. Ik werd er snel en vriendelijk voortgeholpen. Een neiuwe wagen moet je niet aanbieden bij de technische controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vroeg mij gewoon af of het mag terug gaan naar von der forst,  na betaling, douane en DIV bezoek , met de Belgische nummerplaten, dus geen transitplaten of autotransport nodig. maar van je antwoord begrijp dat dit perfekt mogelijk is. dank je Brembos

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu begrijp ik het Nico. De oplossing die je voor stelt lijkt me perfect mogelijk. Na betaling van de auto kan je de papieren gaan halen bij VDF en daarmee douane en DIV bezoeken en dan met de Belgische nummerplaten de auto gaan oppikken. In principe moet je de wagen persoonlijk aanbieden bij de douane maar in Alken volstonden de papieren.Ik zou het ook zo doen de volgende keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
56 minuten geleden, Bruno zei:

Vandaag 20/2 en nu steeds nog geen 1000 eu op pijn rekening.

Zeeeeeeer teleurgesteld in de NGVA.

We zouden wij dat ne keer moeten doen, zolang wachten van betalen !!!

Arm landje met profiteurs en belovers ja !!

Je hebt dus al een copie van je inschrijvings bewijs opgestuurd ook? 

Want staat hier boven al ergens duidelijk vermeld, geld wordt pas gestort wanneer ze dit ontvangen hebben….. Indien je dit nog niet hebt gedaan ligt de oorzaak bij jou en niet bij NGVA…. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2016om13:04, Bruno zei:

Intussen,

Bijna 1 week verder een mail gekregen dat het wel in orde komt maar dat ze eerst alle andere voor nemen.

Begrijpen wie kan, ik allesinds niet!!

Maar uit de mail kan ik afleiden dat het goedkomt, tja het blijft België

Franciske,

Een mail gekregen dat alles ok was maar nog steeds geen geld gezien 

Brembos, je zult mijn 1000 euro gehad hebben ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Bruno zei:

Franciske,

Een mail gekregen dat alles ok was maar nog steeds geen geld gezien 

Brembos, je zult mijn 1000 euro gehad hebben ....

Ik heb ook mail gekregen dat alles ok was......MET de vermelding dat ik moest wachten tot ze een copie van het inschrijvingsbewijs hadden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

op 23/01/2016 een doblo op aardgas besteld , verkoper van garage heeft aanvraagformulier premie ingevuld en aangevraagd.

is het normaal dat ik hier nog niks heb gehoord of nog geen bevestiging heb gekregen?

wagen word wel maar eind maart geleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, greg zei:

beste,

op 23/01/2016 een doblo op aardgas besteld , verkoper van garage heeft aanvraagformulier premie ingevuld en aangevraagd.

is het normaal dat ik hier nog niks heb gehoord of nog geen bevestiging heb gekregen?

Contacteer NGVA op volgende coördinaten om zeker te zijn dat je premie correct is toegekomen: 

Didier Hendrickx NGVA.be 02 383 02 62   didier.hendrickx@argb.be

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, greg zei:

beste,

Vrijdag mijn auto gaan afhalen in de garage (besteld op 5/1 en doorgestuurd naar de NGVA met bevestiging dat ik in aanmerking kwam voor de premie bij opsturen in van inschrijvingsbewijs) en daar wist men te vertellen dat de men van het NVGA had laten weten dat alle premie's voor Vlaanderen al de deur uit waren op 22/1 (voor Brussel en Wallonië was het budget nog niet opgesoupeerd). Aankopen na 22/1 kregen geen premie meer...

Het zou dus kunnen dat je er net naast grijpt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lange_666 zei:

Vrijdag mijn auto gaan afhalen in de garage (besteld op 5/1 en doorgestuurd naar de NGVA met bevestiging dat ik in aanmerking kwam voor de premie bij opsturen in van inschrijvingsbewijs) en daar wist men te vertellen dat de men van het NVGA had laten weten dat alle premie's voor Vlaanderen al de deur uit waren op 22/1 (voor Brussel en Wallonië was het budget nog niet opgesoupeerd). Aankopen na 22/1 kregen geen premie meer...

Het zou dus kunnen dat je er net naast grijpt...

Klopt niet helemaal, uiterste datum was 28/01/2016....daar heb ik officieel bevestiging van gekregen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Des te beter, ik heb de info maar van de garage.

Ik dacht ook dat het totale bedrag van de premies verdeeld was over de provincies en dat deze voor Antwerpen reeds op 22/1 op waren.

In de garage vertelde men dat het geen zin meer had om inschrijvingen voor de premie te doen na 22/1.

aangepast door Lange_666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...