Ga naar inhoud

Pitpoint/Total Gent

Jimghw
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisteren toevallig ontdekt dat er vlakbij het Dats24 station aan de Wiedauwkaai in Gent ook CNG verkocht wordt in het Total station tussen de Weba en de R4.

Vuldruk is hier veel beter, en de prijs bedraagt bedraagt 0.97 euro/kg. 3 CNG pompen waarvan 1 voor vrachtwagens.

Blijkbaar is dit station (nog?) NIET terug te vinden op Gibgas of op de website van Total. De Pitpoint app geeft deze locatie wèl aan.

Is dit een nieuwe locatie? Alle tellers aan de vrachtwagenpomp stonden nog op 0,00 (nog nooit gebruikt?)

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar vroeger (voor ik dit forum heb ontdekt) nog regelmatig getankt, goed station en niet ver van de ring, wel opletten tijdens de spits voor files (rap eens kijken op google maps); is de meulestede brug gedraaid, dan kan je het wel vergeten

aangepast door muscles
Het is niet nodig om steeds het bericht te quoten, vooral niet als dat bericht er net boven staat. Je kan in plaats daarvan ook de @naam-schuilnaam gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jan Robert Dat heb ik toch juist staan op mijn site (van DATS 24):

https://cng.muscleboykanan.com/vlaanderen/oost-vlaanderen/gent-dats24/

Ik ben daar sinds september 2015 nog niet voorbij gekomen maar wel aan de Esso Express in de Rooigemlaan 2, Gent. Dat ligt aan de andere kant van Gent (westen). Maar ik moest toen geen CNG tanken.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, muscles zei:

@Jan Robert Dat heb ik toch juist staan op mijn site (van DATS 24):

https://cng.muscleboykanan.com/vlaanderen/oost-vlaanderen/gent-dats24/

Ik ben daar sinds september 2015 nog niet voorbijkomen maar wel aan de Esso Express in de Rooigemlaan 2, Gent. Dat ligt aan de andere kant van Gent (westen). Maar ik moest toen geen CNG tanken.

rooigemlaan is idd ook een keuze, is een Esso station, de CNG pomp is van de ENoRa groep dacht ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jan Robert zei:

rooigemlaan is idd ook een keuze, is een Esso station, de CNG pomp is van de ENoRa groep dacht ik

Ja, want het wordt uitgebaat door G&V, en heeft dezelfde CNG-prijs van H-gas als alle andere ENoRA-stations: € 0,989 per kg.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...