Rogerke Geplaatst: 7 maart 2023 Delen Geplaatst: 7 maart 2023 (aangepast) @MarcV @Pedro078 Bij deze een oud topic opgerakeld. Ik heb een skoda octavia combi 1.5 TSI g-tec uit 2020 en zit in een gelijkaardige situatie als jij enkele jaren geleden. Gelijkvormigheidsattest identiek: 18.1 een streepje. 18.3 en 18.4 een ingevuld gewicht. Heb jij uiteindelijk een trekhaak kunnen plaatsen én deze kunnen laten keuren? - Ik heb alvast een email gestuurd naar de autokeuring, maar weet niet of ik een antwoord mag verwachten. - De lokale garagist kon geen trekhaak bestellen bij Skoda omdat dit "blijkbaar" niet toegelaten was? - Van specifieke trekhaakfirma's krijg ik echter wel offertes binnen. - Ook het gelijkvormigheidsattest doet vermoeden dat het wél toegelaten is. Ik zou de trekhaak vooral gebruiken als fietsdrager en sporadische eens klein remorkske naar het containerpark. Zodus: Ben jij er in geslaagd om je trekhaak gekeurd te krijgen? (en/of andere forumgangers) alvast bedankt! 7 maart 2023 aangepast door Rogerke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcV Geplaatst: 7 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2023 @Rogerke ik heb hetzelfde traject als jezelf doorlopen. Volgens de garage kon het niet, 2 verschillende onafhankelijke zaken bezorgden me ondanks dat verhaal gewoon een offerte en maakten er geen probleem van. Uiteindelijk heb ik het niet verder aangedurfd gezien ik niet voldoende duidelijk had.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 8 maart 2023 Delen Geplaatst: 8 maart 2023 In bepaalde landen , oa Nederland , werd de G-tec standaard geleverd met trekhaak omdat montage achteraf niet mogelijk was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rogerke Geplaatst: 11 maart 2023 Delen Geplaatst: 11 maart 2023 Ik heb (telefonisch) alleszins bevestiging van de autokeuring dat een trekhaak toegelaten is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 11 maart 2023 Delen Geplaatst: 11 maart 2023 Op het gelijkvormigheidsattest staat vermeld als een trekhaak mogelijk is. Kijk eens als daar maximaal trekgewicht is ingevuld. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rogerke Geplaatst: 12 april 2023 Delen Geplaatst: 12 april 2023 Trekhaak geplaatst en probleemloos gekeurd. Skoda octavia 1.5 gtec (2020) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen