MarcV Geplaatst: 23 oktober 2019 Delen Geplaatst: 23 oktober 2019 Hallo Naar aanleiding van verandering van werk (en inleveren bedrijfswagen) kocht ik een tweedehands Octavia Combi op CNG van 12/2017. Tijdens de zoektocht naar de wagen heb ik alvast goed gebruik kunnen maken van de info op dit mooie forum. Het lezen van de berichten hier heeft me mee overtuigd van de keuze die ik ging maken. Intussen een aantal dagen met de wagen gereden en ik ben helemaal tevreden. Ten opzichte van de diesel (bedrijfswagen) is de Octavia vooral een zeer stille wagen. Voorlopig heb ik getankt bij Dats in Geel en Pitpoint te Turnhout. Volgens mij beide stations met zgn. L-gas. Zijn er in regio kempen ook stations die H-gas aanbieden? (Staat dit steeds vermeld op de pomp?) Groet! Marc 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wannes Geplaatst: 23 oktober 2019 Delen Geplaatst: 23 oktober 2019 Bruno Tessenderlo is H al de rest gaat L zijn denk ik.Staat soms wel soms niet aan de pomp, maar je ziet het vaak aan de prijs.Zelf lig ik niet echt wakker van L of H. Ik probeer H te tanken waar het kan, maar als de tank leeg is ga ik niet omrijden en is het gewoon L. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 24 oktober 2019 Delen Geplaatst: 24 oktober 2019 @MarcV Welkom op het forum en veel veilige kilometers gewenst. Bruno Tessenderlo is het enige station met H- gas, in feite H+ gas om correct te zijn, want het wordt gewonnen uit LNG. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen