Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas

Recommended Posts

Posted (edited)
Op 4/10/2019 om 20:18, dirk789 zei:

Naar d'Ieteren een mail hierover gestuurd en dit als antwoord gekregen :

De CNG-modellen zijn tijdelijk niet beschikbaar op onze website. Dit betekent echter niet dat ze niet meer verkrijgbaar zijn.  Uw concessiehouder kan er u ongetwijfeld alles over vertellen.
En wat betreft onze website, de CNG-modellen worden zo snel mogelijk opnieuw toegevoegd.

Waarom zo'n firma niet onmiddellijk een volledige website kan online zetten begrijp ik wel niet.

Maar alles nog steeds verkrijgbaar.

deze namiddag rond 16.50u de garage tavernier gepasseerd, daar stond een vrachtwagen+trailer met cng golfs

hij had ze al lang aangemeld, maar hier zijn ze dan toch

Tavernier-Zedelgem_17u24.png

Edited by muscles
Screenshot gemaakt van bericht omdat externe links in de toekomst kunnen verdwijnen / verwijderd worden.
  • Vind ik leuk 2

Inmiddels een duidelijk antwoord gekregen van D'Ieteren:

Geachte,

Wij hebben uw bericht goed ontvangen en danken u hiervoor.

We zijn momenteel aan de "CNG" pagina's aan het werken, deze worden zo snel mogelijk weer toegevoegd.

Met vriendelijke groeten

Het Volkswagen Import Team

• Vind ik leuk 1

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf Variant 1.4 TGI (2018)

Volkswagen Polo 1.0 (2017)

Een vermelding op de website dat CNG niet kan geconfigureerd worden omdat "de pagina's nog niet beschikbaar zijn" zou een oplossing kunnen zijn.

Waarom kan ik dat bedenken en de webontwerpers niet (en een kleine voetnoot erbij vanaf wanneer dan wel zou ook niet slecht zijn)?

• Vind ik leuk 1

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Posted (edited)

De mensen hebben nog steeds schrik als ze het woord gas horen, dat is de reden van de terughoudendheid.

Diesel ( de grote boosdoener in de ogen van velen ) is van de hele productielijn de enige wagen die geen explosie aan de tanks kan krijgen als je er vuur ontsteekt via brandversnellers.

Diesel is terrorisme bestendig, waterstof,  benzine en elektrisch zeker niet. En van LPG en CNG weet ik het even niet..

Edited by Lage Emissie Zone

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

18 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei:

Diesel is terrorisme bestendig

Tenzij het een vrachtwagen aandrijft.... Nice, Berlijn, Limburg (Duitsland)...

• Vind ik leuk 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Bij D"Ieteren bestellen ? € 34.415 voor een simpele Highline .  Ik ben niet gek zenne.  Ik blijf nog wel een jaartje met de mijne verder rijden en ben dan van plan om over te schakelen naar electrisch. De Tesla Model 3 weet me meer en meer te bekoren. Dat wordt mijn volgende hoogstwaarschijnlijk.

• Vind ik leuk 1

5 uren geleden, wannes zei:

En nu iedereen die voorbije weken aan het zagen was er ene bestellen hé!!

Ik heb deze al (in 1.4 weliswaar), maar lig nog een anderhalf jaar onder ”Autocredit”. Voor mij zal het dus eerder een Golf 8 worden...

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf Variant 1.4 TGI (2018)

Volkswagen Polo 1.0 (2017)

12 uren geleden, Brembos zei:

Bij D"Ieteren bestellen ? € 34.415 voor een simpele Highline .  Ik ben niet gek zenne.  Ik blijf nog wel een jaartje met de mijne verder rijden en ben dan van plan om over te schakelen naar electrisch. De Tesla Model 3 weet me meer en meer te bekoren. Dat wordt mijn volgende hoogstwaarschijnlijk.

daar moet je bij je lokale dealer wel een korting/bonus op kunnen krijgen

bvb een golf variant 1.5 tgi comfortline automaat gaat bij Tavernier weg voor eur 29.990, officiële prijs eur 36.785.

toch blijft dit nog een zeer stevige prijs