jelledp Geplaatst: 27 juli 2016 Delen Geplaatst: 27 juli 2016 Hallo, Ik heb een probleempje met mijn wagen. Het navigatie/radio/.... systeem valt soms plots uit. Geeft dan zwart scherm en start vervolgens onmiddellijk weer op. Heb dit al zeker tien keer voor gehad. Volgende week gaat de wagen terug binnen voor een up date. Misschien is het probleem dan verholpen maar ik vrees er een beetje voor. Heb nog al berichten op internet gelezen ivm dit soort probleem. Is er nog iemand die dit probleem voor heeft of kent? Groeten, PS; verder geen klagen van de auto Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 27 juli 2016 Delen Geplaatst: 27 juli 2016 Jip is een bekend probleem met verschillende oorzaken. Heb ik ook al meermaals gelezen en kan enkele oorzaken hebben (trouwens van toepassing op alle VW-wagens en is niet gelinkt aan CNG-wagens): - Info op enkele VW-forums kunnen vinden: Ofwel is er een zekering die foutief werkt en wordt deze vervangen (kwaliteitsprobleem, maar zou al enige tijd verholpen moeten zijn, nieuwe wagens zouden OK moeten zijn) Ofwel krijg je een volledige nieuwe unit ingebouwd omdat de fout in de unit zit (Passat van 2015-2016 hebben hier last van (gehad), Golf ook,...) Laatste optie die begin 2016 werd geïntroduceerd, is een simpele update van de software en dit zou voor velen het probleem ook oplossen. Ik hoop dat het gewoon een softwarebug is, ofwel een nieuwe unit MET CNG-tankstations zoals bij Skoda, dan heb je ook niet te klagen Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelledp Geplaatst: 3 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2016 ok bedankt voor de info, ik lees het nu pas had het over het hoofd gezien. Hou jullie op de hoogte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelledp Geplaatst: 3 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2016 Inmiddels de wagen terug van de garage. Er zaten geen fouten in het systeem. Ze hebben hem terug naar fabrieksinstellingen gezet en is in de rit naar huis toe niet meer uit gevallen dus nu afwachten of dit een goede oplossing was/is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen