Populair bericht pluxy Geplaatst: 7 november 2019 Populair bericht Geplaatst: 7 november 2019 (aangepast) Vanaf volgend jaar ga je dus vreemd? Je kan dan een forum openen op adres lpgrijder.be 7 november 2019 aangepast door pluxy 3 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
muscles Geplaatst: 7 november 2019 Geplaatst: 7 november 2019 @pluxy Vanaf dit jaar al ! Deze maand nog, op het einde ongeveer. Maar ik blijf dat CNG-gebeuren wel volgen, ook alle CNG-nieuws want ik heb tenslotte een eigen CNG-site. Van LPG bestaat er overigens al een goede site met tankstations op mylpg.eu - Er is eveneens een Facebookgroep van LPG-rijders. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
pluxy Geplaatst: 7 november 2019 Geplaatst: 7 november 2019 Je gaat 2 keer vreemd. Geen cng en niet gekocht bij huisverkoper skoda. Scheelt dat nu veel in prijs? Wij hebben wel prijs gevraagd bij vw dealer duitsland, maar scheelde niet veel. Was wel op de grens belgie duitsland. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
muscles Geplaatst: 7 november 2019 Geplaatst: 7 november 2019 @pluxy Allee ja, het is eigenlijk geen geheim want als je het woord invoer hier in de zoekmachine op het forum ingeeft, dan krijg je de hele uitleg en waar exact je een wagen dient te bestellen. Brembos heeft het daar immers uitgelegd. En ja, het scheelt echt wel veel. Het is de moeite waard. Alleen wat extra paperassen (printen, scannen, invullen, enz.) 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Populair bericht muscles Geplaatst: 9 december 2019 Populair bericht Geplaatst: 9 december 2019 De volgende stap is gezet: sinds vanavond 20 uur rij ik met m'n Seat Tarraco op LPG. En dat gaat even goed als op Super 98. Om enkele mensen hier heel jaloers te maken: in de LPG-tank kan er 72 liter LPG ! En in de benzinetank gaat er 60 liter in. Dit vermindert het aantal tankbeurten drastisch wanneer ik naar Hongarije rij. En ene keer in Hongarije moet ik ook geen kilometers meer rijden vooraleer ik gas kan gaan tanken. Eigenlijk moet ik spreken van LPI want het is met injectoren en de installatie is vervaardigd door Prins en professioneel gemonteerd door een man die dit al 20 jaren doet en een goede leerling is van Vanmeenen. (Dus bij LPG De Roover in Sint-Truiden werd het niet gedaan want die plaatst alleen maar simpele LPG-installaties, goed voor jeeps en zo). 5 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
muscles Geplaatst: 16 december 2024 Geplaatst: 16 december 2024 Nu, na bijna vijf jaren op LPG gereden te hebben, moet ik toegeven dat ik nog nooit 72 liter LPG getankt heb. Gewoonlijk gaat er maximum 60 liter in en heel soms een paar liters meer. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen