Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Nu ook CNG station in Nice, Frankrijk

Aanbevolen berichten

Deze zomer werd een BIO CNG station geopend door Seven, nabij de luchthaven van Nice

Details https://www.gaz-mobilite.fr/stations-gnv/nice-06000-248/

Het is het eerste CNG station direct aan de kust en super goed gelegen. 
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

fiche demande.pdfWel, ik heb de uitbaters, zijnde SEVEN (MINE AZUR, Boulevard du Mercantour, Nice) hierover gecontacteerd. Het station is voor professionals en privé-personen toegankelijk,  maar onbegrijpelijk genoeg moet je vooralsnog een badge hebben. Ik heb hun Stephanie Gino, die hierover gaat, duidelijk gemaakt dat men hierdoor veel mensen afschrikt. Ik kan dat echt niet begrijpen, hierdoor loop je toch veel toeristen mis. Ze gaf aan dat het invullen van dit formulier op dit moment nog gevraagd wordt. ("pour le moment")

Het station is dan wel weer perfect gelegen, vlakbij de luchthaven van Nice en zeer nabij de autostrade. Het heeft dus wel veel potentieel.

In bijlage vind je de link naar mijn dropbox met het aanvraagformulier voor een SEVEN badge 

https://www.dropbox.com/s/0epswoly6975cnx/Fiche demande.pdf?dl=0

Dit dien je te mailen naar stephanie.gino@seven-france.net 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 9 maanden later...

Eens geïnformeerd omdat we in de buurt zijn deze zomer.

10€ abonnementskost per jaar.

Abonnement is meteen voor 5 jaar (dus in totaal 50€ kosten verspreid over 5 jaar)

30€ waarborg voor de badge.

Lijkt me ook via domiciliering te zijn.

Ik denk dat we onze plan zullen trekken met het nieuw station in puget sur argens en Valbonne (waar we vorig jaar 3 keer kunnen tanken hebben, heen-reis, halfweg bij een daguitstap en op de terugweg naar huis).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...