Mathieu Vander Paelt Geplaatst: 27 augustus 2019 Delen Geplaatst: 27 augustus 2019 REEDS meer dan 100 stations CNG / LNG om te tanken in Europa. 1 tankkaart volledig gratis. Geen andere producten. indien vragen, aarzel niet om ons te contacteren Jan@romacfuels.com Elke maand proberen we nieuwe stations toe te voegen. volg ons op app voor android of via website. https://www.romacfuels.com/nl/locaties.php 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 27 augustus 2019 Delen Geplaatst: 27 augustus 2019 (aangepast) Allez, de Mathieu heeft ook het aardgasrijdersforum gevonden.... Edit : Als in de titel geen "geroep" meer staat, dan in mijn tekst ook niet 27 augustus 2019 aangepast door Koen C 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 27 augustus 2019 Delen Geplaatst: 27 augustus 2019 Geen interesse, als ik niet kan tanken "zonder klantenkaart" ga ik wel op een ander. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 28 augustus 2019 Delen Geplaatst: 28 augustus 2019 Misschien eerst er voor zorgen dat ze ook werken! heb al koude douche gehad bij een AirLiquide station! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht deverhelst Geplaatst: 28 augustus 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 28 augustus 2019 20 minuten geleden, Celen zei: Misschien eerst er voor zorgen dat ze ook werken! heb al koude douche gehad bij een AirLiquide station! kan deugd doen bij deze temperaturen ! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NickVG Geplaatst: 28 augustus 2019 Delen Geplaatst: 28 augustus 2019 1 uur terug, Celen zei: Misschien eerst er voor zorgen dat ze ook werken! heb al koude douche gehad bij een AirLiquide station! Eh? Dat is verontrustend, want ik heb ze net aangevraagd om bij AirLiquide stations te kunnen tanken... Skoda Octavia Combi 1.5 G-TEC: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 28 augustus 2019 Delen Geplaatst: 28 augustus 2019 4 uren geleden, NickVG zei: Eh? Dat is verontrustend, want ik heb ze net aangevraagd om bij AirLiquide stations te kunnen tanken... ja, heb dit reeds in een andere topic aangekaart. In het éne station werkt het wel en dan in een ander weer niet. Mijn vertrouwen is weg. Ik heb wel opgevangen dat Air Liquide er mee bezig is om hun stations ook open te zetten voor particulieren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 28 augustus 2019 Delen Geplaatst: 28 augustus 2019 Ze zouden stom zijn om dat niet te doen. Dan worden ze misschien tenminste gebruikt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 CNG Dear client, You are now able to refuel at the following fuel stations : Endesa, Route du Fief Cordelier 94380 Bonneuil sur Marne, France Endesa, 43 rue Jean Huss FR-42000 Saint Etienne, France Endesa, 35 Avenue Paul Dupleix FR-56000 Vannes, France Endesa, Rue Jean Baptiste Dumaire 1 FR-57200 Sarreguemines, France Endesa, Rue des Métiers 5 FR-40230 Saint-Vincent-de-Tyrosse, France Attached is a list of all CNG stations where the Romac Fuels card is accepted. We published the Romac Fuels app on Google Play which is freely available to download and install on android devices. Like our website, this app shows an interactive map of all stations in Europe where you can refuel with our card. If you no longer wish to receive this email in the future please inform us by email at the address info@romacfuels.com. Kind regards, The Romac Fuels Team Welvaartstraat 5, B-8630 Veurne | http://www.romacfuels.eu T: +32 (0)58 335 512 | F: +32 (0)58 335 116 BTW: BE 472.790.767 This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden. Before printing, think about ENVIRONMENTAL responsibility 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gie Geplaatst: 9 februari 2020 Delen Geplaatst: 9 februari 2020 Relatie met Air Liquide is nogal raar. Op weg naar de Alpen kunnen tanken in Dijon ( Fauverney ) zonder problemen dicht bij autostrade. Maar kaart werkt niet in Blyes ( Air Liquide ) en Chambéry ( Vgaz ). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 9 februari 2020 Delen Geplaatst: 9 februari 2020 Meld dit zeker even bij Romac. Die in blyes zou ik zelf graag gebruik van maken in mei. ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gie Geplaatst: 10 februari 2020 Delen Geplaatst: 10 februari 2020 Mail naar Romacfuels gestuurd dit weekend voorlopig nog geen reactie, ik hou je op de hoogte. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 @gie Al iets gehoord? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gie Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Vandaag antwoord gehad van Romac fuels, Tankkaart zou moeten werken voor particulieren. Dag Gie , - Goed nieuws : op 29/02 en 07/03 tankten Romac particulieren bij Air Liquide Vulbas Blyes ! Dus dat betekent dat de Romac kaart werkt. - Ik hoop dat reizen in de zomer mogelijk zal zijn , zal voor heel veel mensen nodig zijn want aan deze periode thuis heb je NIKS. Gr , Jan 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen