Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Gas en Elektriciteit vergelijken doe je op aanbieders.be

Recommended Posts

@Pitpoint_BE

Sinds 29-06-2019 heb ik vastgesteld dat cng pomp 10 NIET werkt in Beveren.

Vandaag op 10-08-2019 werkt pomp 10 nog steeds niet!

Pomp 9 werkt gelukkig perfect maar dan moet ik mij in de verkeerde richting parkeren.

Ik hoop dat pomp 10 eens nagezien gaat worden met deze, want deze werkt hoogstwaarschijnlijk meer dan 2 maand niet meer.

Een foutmelding krijg ik niet te zien maar pomp 10 begint er gewoon niet aan ( na eerst de betalingsopdracht succesvol te hebben uitgevoerd en dan het pistool te hebben gekoppeld).

Het groene ledje in de knop zag ik na de betalingsopdracht niet branden.

Pomp 9: na betalingsopdracht zie je daar een groen ledje in de knop oplichten, na het indrukken van de knop ( geen dodemansknop, slechts 1 maal duwen ) gaat het tanken perfect.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

On 8/10/2019 at 8:47 AM, Lage Emissie Zone said:

@Pitpoint_BE

Sinds 29-06-2019 heb ik vastgesteld dat cng pomp 10 NIET werkt in Beveren.

Vandaag op 10-08-2019 werkt pomp 10 nog steeds niet!

Pomp 9 werkt gelukkig perfect maar dan moet ik mij in de verkeerde richting parkeren.

Ik hoop dat pomp 10 eens nagezien gaat worden met deze, want deze werkt hoogstwaarschijnlijk meer dan 2 maand niet meer.

Een foutmelding krijg ik niet te zien maar pomp 10 begint er gewoon niet aan ( na eerst de betalingsopdracht succesvol te hebben uitgevoerd en dan het pistool te hebben gekoppeld).

Het groene ledje in de knop zag ik na de betalingsopdracht niet branden.

Pomp 9: na betalingsopdracht zie je daar een groen ledje in de knop oplichten, na het indrukken van de knop ( geen dodemansknop, slechts 1 maal duwen ) gaat het tanken perfect.

Bedankt om het te melden, we gaan er mee aan de slag. 

Als je het ter plaatse merkt mag je altijd de Helpdesk bellen, die kunnen het vaak vanop afstand regelen.

• Bedankt 1

---

PitPoint clean fuels

Driven by nature, human nature.

www.pitpoint.be

---