Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Horror om CNG te tanken in bordeaux

Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag na tussenstop in Orly waar het geen probleem  was om te tanken . Vandaag proberen te tanken in bordeaux.  Eerst ging ik tanken bij gnvert in bordeaux  daar aanvaarde hij geen maestro en geen kredietkaart het station was vervallen . Ik was bijna leeg dan met stress naar een naturgy station na lang zoeken vond ik de betaalstation daarna wou ik tanken en na 7kg stopte hij en hij tankte niet meer bij .... heb tot 3 maal toe opnieuw gepind en geprobeerd  maar niks meer  kunnen bij tanken .... rij nu verder met benzine met veel stress en om de 100km tanken ga morgen in de buurt van  de mezos waar ons vakantie verblijf is nog eens proberen  maar tot nu toe pure horror! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hayleyjayden jammer dit te lezen, let er ook op dat bij sommige CNG-pompen in Frankrijk er een dodemansknop bestaat.

De startknop dien je dan de hele tijd tijdens het tanken in te drukken, anders valt de pomp stil na enkele kilo's gas.

• Bedankt 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Aardgasrijder zei:

@Hayleyjayden jammer dit te lezen, let er ook op dat bij sommige CNG-pompen in Frankrijk er een dodemansknop bestaat.

De startknop dien je dan de hele tijd tijdens het tanken in te drukken, anders valt de pomp stil na enkele kilo's gas.

Dat heb ik gedaan maar na 7 kg stopte  hij en er  ging Niks  meer bij ! Daarna 3 maal nog geprobeerd  maar opnieuw niks meer bij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/7/2019 om 23:21, Kris81 zei:

https://www.gaz-mobilite.fr/stations-gnv/bordeaux-33300-63/

Wel raar dat als je hier probeerde te tanken het systeem faalde. Ziet er een degelijk station uit op foto. Probeer zeker ter plaatse naar een telefoonnummer te zoeken en bel die mensen op. Vaak sturen ze een storingstechnieker.

Ik heb hier afgelopen week 2x getankt, auto geraakte 2x zonder problemen bijna helemaal vol (niet minder dan ander station in Frankrijk). Wel 1 pomp van de 2 defect beide keren dat ik er langs ging.

Station in St-Vincent de Tyrosse is inderdaad een topper, ook 2x getankt, goedkoopste CNG die ik al vond in Frankrijk (en gaf hele goede range en vulling ook).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...