Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas

Recommended Posts

3 minuten geleden, CharlieMK zei:

Maar daarmee kan je geen CNG tanken bij het Total station in Eindhout, of wel? ;)

Dan ga je kijken op de Total-pagina van dat tankstation:

https://store.total.be/nl_BE/NB000938

maar ik zie daar geen Maes-tankkaart bij staan.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Maar daarmee kan je geen CNG tanken bij het Total station in Eindhout, of wel?

Nee natuurlijk niet :)

Ik tank meestal waar ik een factuur krijg. En af en toe, als het niet anders kan, ergens waar ik geen factuur krijg.

Is Bruno Tessenderlo een optie? Vlakbij (ook aan de snelweg), Hgas, goeie druk, goeie prijs. En een heel proper station! Daar tank ik met een Maes of Romac kaart.

En anders moet Pitpoint eens duidelijk zijn over de multimerkenkaart waar geheimzinnig over gedaan wordt. Pitpoint is een dochteronderneming van Total, maar de enige Pitpoints waar ik regelmatig tank zijn die van Esso ....

Even gekeken bij Pitpoint punt NL en er is sprake van een KORTING op de maandelijkse kost.

Laat maar.

Contact gehad met Total, hun standaard tankkaart heeft een maandelijkse kost van 2,05 euro inc btw per maand. Daarvoor krijg je in je voorkeursstation een korting van 0.061 euro per liter inc btw. 

Als mijn denkwijze correct is, zou ik dus 2,05 / 0,061 = 34kg moeten tanken per maand om die maandelijkse kost te rechtvaardigen. Vanaf dan begint de korting te werken. Dat lijkt me nog mee te vallen, er vanuitgaande dat die korting dus ook op cng geldt. Ik heb bevestiging gevraagd. 

Als die facturatie via die WEX services van Total komt: GEEN papieren factuur vragen want dat kost u nen euro of, even uit het hoofd, 6-8

Korting geldt niet op CNG... Da’s een beetje vreemd, maar ook voor mij zal het dus iets anders worden.

Bruno Tessenderlo is een goed alternatief, ga ik eens bekijken!