Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Log in om dit te volgen  
muscles

LPG-rijder gespot

Recommended Posts

LPG wordt in België ook beschouwd als een alternatieve brandstof, en daarom krijg je een bepaald bedrag terug van de belastingen voor een voertuig op LPG.

1. Gisterennamiddag heb ik rond 16u50 een Volvo V70 2.0 liter (rechthoekig, oud model en met officiële LPG-sticker) zien rijden toen ik uit de Simsebeekweg gereden kwam met de koersfiets.

2. Vandaag, donderdag 4 juli 2019 heb ik rond 16u30 een Ford Kuga met LPG-sticker geparkeerd zien staan op het begin van de Kogelstraat ter hoogte van de fruitplantages.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 246.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opnieuw in de Kogelstraat in Zepperen een LPG-wagen geparkeerd zien staan: dit keer bij een huis vandaag, vrijdag 5 juli 2019 om 19u14.

2019-07-05de-19u14.jpg

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 246.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Lange_666 zei:

Nu nog een spot topic voor auto's op waterstof, elektrische auto's, allerlei soorten hybride enz.

En je mag ook al denken aan een diesel gespot topic want zoals de neergang van diesels tegenwoordig gaat wordt dit binnenkort ook een rariteit.

LPG is tenslotte ook een gas, een mix van butaan en propaan dat vloeibaar gemaakt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier is 'm dan! Mijn splinternieuwe auto, vroeger dan verwacht. Da's eigenlijk geen gewone auto meer maar die kan onze remork tenminste probleemloos trekken tot in Hongarije.

Grapje 😀

Ik heb deze RAM vandaag, donderdag 11 juli 2019, om 18u54 gespot in Rijkel, Borgloon aan de welbekende Jeep-garage op de hoek van de Sint-Truidersteenweg en de Schanzestraat.

RAM-2019-07-11de-18u54.jpg

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...