Lange_666 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 (aangepast) Gibgas is maar een verzameling / doorgeefluik van data. Het staat of valt bij de gratie van, geen Wayne Dyer quote die dat zal veranderen. 27 juli 2019 aangepast door Lange_666 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tristan Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Update! Gelukkig genoeg niet kunnen tanken bij engie in saint etienne (net naast atletiekstadion waar nafi thiam aan het winnen was) vervolgens doorgereden naar Endesa energia in saint etienne. Zeer proper modern en snel tankstation. Aan de prijs van 0,907€/kg!!! Aanrader. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ouro Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Op weg naar de Dordogne zaterdagochtend getankt in Orly vlakbij de A86. Inderdaad rekening houden met openingsuren. Omdat de pomp in Limoges gesloten is in het weekend omgereden naar Bourges. Die pomp werkte ook prima. In de Dordogne resterend gas opgereden en verder met benzine rondgereden. Op de terugweg in Limoges getankt aan de Engiepomp. Niet volledig vol kunnen tanken maar toch vlot in Bonneuil-sur-Marne (Parijs) geraakt en daar midden in de nacht nog kunnen bijtanken nadat ik erachter kwam dat de pomp in Marcoussis inderdaad niet werkt. Eerste vakantie in Frankrijk met CNG-wagen en al bij al lukt het best. Het heeft zelfs iets avontuurlijks om die kleine pompjes her en der verstopt te ontdekken. Maar elk zijn meug natuurlijk. Bonne route! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 4 uren geleden, Lange_666 zei: Als niemand het doorgeeft aan Gibgas kunnen ze ook niet weten. Heb jij het dan nu doorgegeven? Indien niet, niet schieten op Gibgas. Share Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 4 uren geleden, Lange_666 zei: Als niemand het doorgeeft aan Gibgas kunnen ze ook niet weten. Heb jij het dan nu doorgegeven? Indien niet, niet schieten op Gibgas. Ik heb het onmiddellijk via de app doorgegeven. Ik merk nu dat ze de info opgenomen hebben bij "status" Share Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 CNG station in Agen (Engie) Is toegankelijk, mits je de gesloten poort zelf open doet. Toen we er langs reden, vreesde ik dan ook dat het (net als in Marcoussis) niets zou worden. Share Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hayleyjayden Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 15 uren geleden, dirk zei: Van mezos naar Naturgy870, rue des Mousquetaires40260 CASTETS is 20 min rijden Geen probleem In mezos naturgy kan je tóch enkel tanken met tankkaart ? Staat zo op gibgas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Zojuist, Hayleyjayden zei: In mezos naturgy kan je tóch enkel tanken met tankkaart ? Staat zo op gibgas Je mag Gibgas niet al te letterlijk nemen omdat de informatie daar door gebruikers is aangebracht. Die informatie kan wel gecontroleerd geweest zijn maar klopt daarom nog niet met de werkelijkheid. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hayleyjayden Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 1 minuut geleden, muscles zei: Je mag Gibgas niet al te letterlijk nemen omdat de informatie daar door gebruikers is aangebracht. Die informatie kan wel gecontroleerd geweest zijn maar klopt daarom nog niet met de werkelijkheid. Dus je kunt met gewone bankkaart of kredietkaart betalen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 19 minuten geleden, Hayleyjayden zei: Dus je kunt met gewone bankkaart of kredietkaart betalen ? @dirk kan je met gewone bankkaart of kredietkaart in mezos en bordeaux (naturgy) betalen? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirk Geplaatst: 28 juli 2019 Delen Geplaatst: 28 juli 2019 In bordeaux naturgy getankt met bankkaart Wel staat automaat niet op een normale plaats,was verwijderd naast de pomp 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 28 juli 2019 Delen Geplaatst: 28 juli 2019 Avia primagaz in simandres nabij Lyon buiten werking. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Robert Geplaatst: 28 juli 2019 Delen Geplaatst: 28 juli 2019 Op 27/7/2019 om 17:05, Lange_666 zei: Gibgas is maar een verzameling / doorgeefluik van data. Het staat of valt bij de gratie van, geen Wayne Dyer quote die dat zal veranderen. met een positieve ingesteldheid ga je beter/sneller combinaties vinden om er te geraken, niet alleen van toepassing op vinden van cng stations. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Robert Geplaatst: 28 juli 2019 Delen Geplaatst: 28 juli 2019 Op 8/7/2019 om 11:48, Kris81 zei: Ook deze van air liquide in Dijon werkte top met de romac kaart dat is een mooie combinatie met zo'n "sleurhut", tof dat je die reis mooi vastlegt met foto's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 29 juli 2019 Delen Geplaatst: 29 juli 2019 (aangepast) Welke kaart met cng stations is nu het meest correct voor Frankrijk? Wij gaan half augustus naar Frankrijk naar: https://www.google.be/maps/place/Cavron-Saint-Martin,+Frankrijk/@50.4234876,1.9969525,14z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47ddbb5ae2b2bacb:0x40af13e8163f770!8m2!3d50.4196669!4d2.001048 Kan iemand mij vertellen welke tankpomp daar het kortst bij ligt werkende met een visa of gewone bankkaart? Alvast bedankt 29 juli 2019 aangepast door Celen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastanker Geplaatst: 29 juli 2019 Delen Geplaatst: 29 juli 2019 10 minuten geleden, Celen zei: Welke kaart met cng stations is nu het meest correct voor Frankrijk? https://www.gaz-mobilite.fr/stations-gnv-france/ De dichtstbijzijnde stations zijn Amiens en Lens. Dit zijn echter allebei stations van Air Liquide waar je niet terecht kan met een gewone bankkaart. Je kan echter nog een Romac fuel card aanvragen (https://www.romacfuels.com/nl/klantworden.php) waarmee je dan wel in die stations kan tanken. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 29 juli 2019 Delen Geplaatst: 29 juli 2019 1 uur geleden, Gastanker zei: https://www.gaz-mobilite.fr/stations-gnv-france/ De dichtstbijzijnde stations zijn Amiens en Lens. Dit zijn echter allebei stations van Air Liquide waar je niet terecht kan met een gewone bankkaart. Je kan echter nog een Romac fuel card aanvragen (https://www.romacfuels.com/nl/klantworden.php) waarmee je dan wel in die stations kan tanken. Thx. Heb de kaart aangevraagd. Maar zal voornamelijk benzine worden denk ik als ik de afstand zie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hayleyjayden Geplaatst: 30 juli 2019 Delen Geplaatst: 30 juli 2019 (aangepast) Weet iemand of het station in marcoussis terug gemaakt is op gibgas staat het terug groen ? Het was gemeld dat het defect en heeft grijs gestaan en nu weer groen zou er volgende week anders gaan tanken maar zou niet graag voor niks staan daarmee ... 30 juli 2019 aangepast door Hayleyjayden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 1 augustus 2019 Delen Geplaatst: 1 augustus 2019 Ik heb inmiddels mijn Romac kaart ontvangen. Ik ga dus zoiezo even over Lens rijden om te tanken. Ik zie dat ze Biogas hebben en gewone CNG. Is er een verschil in rijbereik, of wat is juist hier het verschil? iemand hier ook al eens gaan tanken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 1 augustus 2019 Delen Geplaatst: 1 augustus 2019 Op 30/7/2019 om 21:17, Hayleyjayden zei: Weet iemand of het station in marcoussis terug gemaakt is op gibgas staat het terug groen ? Het was gemeld dat het defect en heeft grijs gestaan en nu weer groen zou er volgende week anders gaan tanken maar zou niet graag voor niks staan daarmee ... Share Ik ben ook wel geInteresseerd in het antwoord. Het zou me verwonderen als alles terug ok was; het leek me een tamelijk permanente bedoening... Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen