Kris81 Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 9 uren geleden, Laurens zei: Weet iemand van jullie meer over het CNG station in Clermont-Ferrand? Voor de vakantie ga ik een weekje in die buurt verblijven, maar buiten dat geplande station is er daar geen enkel CNG station. Ik vind enkel dat het ergens in 2019 zou openen. De meeste betrouwbare site vind ik deze https://www.gaz-mobilite.fr/stations-gnv/clermont-ferrand-63100-209/ En daar staat duidelijk dat het nog niet open is. Hoop maar niet dat dit voor morgen zal zijn anders stond er al een datum bij. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ezinken Geplaatst: 19 juli 2019 Delen Geplaatst: 19 juli 2019 Wij hebben vorige week op weg naar Bretagne in Caen kunnen tanken, maar zoals overal in Frankrijk wordt de tank niet volledig gevuld maar het is H-gas dus je kan er lang mee rijden. Fijne pomp in Caen, netjes en niet in een achteraf buurt zoals vele Engie pompen want direct langs de snelweg. In Le Havre gaan we al niet meer tanken, daar hebben we 2 keer bij een defecte pomp gestaan en als je kan tanken dan gaat er maar 2/3 in van tankinhoud en een flink eind omrijden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 19 juli 2019 Delen Geplaatst: 19 juli 2019 (aangepast) Niet in Frankrijk maar net over de grens in Zwitserland. Cologne-bellerive. 1.650fr/kg. Wat omgerekend 1,49€ is dus best duur maar wel beschikbaar , H gas en goede druk. 19 juli 2019 aangepast door Kris81 Extra info 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Engie corbas bij Lyon. Goed station ! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Kris81 Geplaatst: 21 juli 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 21 juli 2019 primagaz in montelimar H+ gas , goeie druk , aan 1,272€ 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 @Kris81 Bedankt voor de moeite die jij neemt met het plaatsen van de fotootjes, echt mooi om te zien ? 1 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boogie Geplaatst: 22 juli 2019 Delen Geplaatst: 22 juli 2019 Aral CNG Biomethantankstelle - Luxemburg 2631 Findel - Route de Trèves 3 Zowel 5 juli als 21 juli geen probleem GNVert - 13 chemin des Lentillières - 21000 DIJON 5 juli geen probleem, 21 juli minder druk Avia Primagaz - Avenue du Meyrol - 26200 MONTELIMAR Zowel 6 juli als 21 juli geen probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tristan Geplaatst: 22 juli 2019 Delen Geplaatst: 22 juli 2019 Op 20/07 proberen tanken in Marcoussis net onder Parijs maar die aanvaardde onze kredietkaart niet. Dan met veel stress naar Limoges: de Avia richting Parijs was defect. Vervolgens op benzine naar bestemming. Vandaag kunnen tanken aan het ENGIE tankstation in Limoges. Enkel open tss 8 en 19u en omslachtige procedure. Tristan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tristan Geplaatst: 22 juli 2019 Delen Geplaatst: 22 juli 2019 Iemand onlangs in bourges gaan tanken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 22 juli 2019 Delen Geplaatst: 22 juli 2019 3 uren geleden, Tristan zei: Iemand onlangs in bourges gaan tanken? Van de Waalse FB-groep CNG Wallonie - Bruxelles is er inderdaad iemand de 13de juli in Bourges gaan tanken, zonder problemen zo te zien: full. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hayleyjayden Geplaatst: 26 juli 2019 Delen Geplaatst: 26 juli 2019 Hallo . Ik Vertrek dinsdag naar Frankrijk mezos met tussenstop in tours. Maar ik zie via gibgas dat ik bijna geen tankstations op de baan heb. Ik zou kunnen tanken in Marcoussis maar die zou defect zijn en ik lees hier dat je je niet kun betalen met kredietkaart . De moed zakt al in mijn schoenen om te vetrekken met mijn caddy maxi die maar een klein reserve benzine tank van 15 liter heeft . Ga ik van benzinestations naar station moeten rijden dit is echt schandalig zo weinig CNG tankstations waar de meest dan niet toegankelijk zijn voor particulieren. Heeft iemand tips of ervaringen hier mee met die route ? Groetjes Michael Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirk Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Rond Parijs tanken is geen probleem,er zijn er verschillende Dan blois en Bordeaux https://www.gaz-mobilite.fr/ Niet zo een groot probleem denk ik,in Bordeaux hieronder heb ik zelf al getankt NaturgyAvenue des Trois Cardinaux33300 BORDEAUX Paiement CB Accès camions EN SAVOIR PLUS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirk Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Van mezos naar Naturgy870, rue des Mousquetaires40260 CASTETS is 20 min rijden Geen probleem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hayleyjayden Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 8 uren geleden, dirk zei: Rond Parijs tanken is geen probleem,er zijn er verschillende Dan blois en Bordeaux https://www.gaz-mobilite.fr/ Niet zo een groot probleem denk ik,in Bordeaux hieronder heb ik zelf al getankt NaturgyAvenue des Trois Cardinaux33300 BORDEAUX Paiement CB Accès camions EN SAVOIR PLUS Kan ik Blois ook tanken ?1volgens gibgas niet of ben ik verkeerd ? De meeste zijn toch privé? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tristan Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Zojuist getankt in bourges. Goed gelukt, volledig vol. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Marcoussin: tanken onmogelijk (14-7-19) Volgens gibgas geen probleem Share Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 32 minuten geleden, Tristan zei: Zojuist getankt in bourges. Goed gelukt, volledig vol. Daar hebben wij gisterenavond ook getankt om 23.00. Een heel groot leeg parkeerterrein, waarop hangjongeren remsporen probeerden te rijden door keihard rondjes te rijden. Helemaal in het hoekje de installatie. Tanken lukte, maar de setting was bevreemdend... Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 16 uren geleden, Hayleyjayden zei: Hallo . Ik Vertrek dinsdag naar Frankrijk mezos met tussenstop in tours. Maar ik zie via gibgas dat ik bijna geen tankstations op de baan heb. Ik zou kunnen tanken in Marcoussis maar die zou defect zijn en ik lees hier dat je je niet kun betalen met kredietkaart . De moed zakt al in mijn schoenen om te vetrekken met mijn caddy maxi die maar een klein reserve benzine tank van 15 liter heeft . Ga ik van benzinestations naar station moeten rijden dit is echt schandalig zo weinig CNG tankstations waar de meest dan niet toegankelijk zijn voor particulieren. Heeft iemand tips of ervaringen hier mee met die route ? Groetjes Michael Marcoussin is idd niet toegankelijk, zoals ik tot mijn spijt mocht ondervinden... Enkel buschauffeurs kunnen er nu tanken. Gibgas meldt dit probleem niet, maar ik heb het in de app gerapporteerd. Hopelijk doen ze iets met deze info! Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 (aangepast) 17 minuten geleden, janvg zei: Marcoussin: tanken onmogelijk (14-7-19) Volgens gibgas geen probleem. Als niemand het doorgeeft aan Gibgas kunnen ze ook niet weten. Heb jij het dan nu doorgegeven? Indien niet, niet schieten op Gibgas. 27 juli 2019 aangepast door Lange_666 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Robert Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 2 minuten geleden, Lange_666 zei: Als niemand het doorgeeft aan Gibgas kunnen ze ook niet weten. Heb jij het dan nu doorgegeven? Indien niet, niet schieten op Gibgas. misschien een quote doorgeven van Wayne Dyer om positief te blijven "if you believe it will work out you will see opportunities if you believe it won't you will see obstacles" 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen