janvg Geplaatst: 10 juli 2019 Delen Geplaatst: 10 juli 2019 Kan er dan geen enkele staat gemaakt worden op de kwaliteit van de Franse tankstations? Ik houd mij hart vast voor volgende week, als ik met vakantie naar Bergerac (en daarna naar Vic-sur-Cere) afreis. Is er geen lijst van betrouwbare stations? Of moet ik om de 200 à 300 km een tankstop inlassen? Zodat het nog goed gaat als er dan eentje wegvalt? Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wannes Geplaatst: 10 juli 2019 Delen Geplaatst: 10 juli 2019 Nee dat kan niet, because Frankrijk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 10 juli 2019 Delen Geplaatst: 10 juli 2019 Redelijk hopeloos allemaal blijkbaar Ziet er naar uit dat we voltanken voor de grens (Moeskroen) en dan rijden tot het gas op is. En daarna elke 100 km benzine tanken... Stressvol vakantiebegin Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jarlax Geplaatst: 10 juli 2019 Delen Geplaatst: 10 juli 2019 Janvg, In Moeskroen voltanken, daarna zou ik tanken voorbij Parijs, in Orly bij Total (A86 Is kort bij, je kan er ook benzine tanken). Hou wel rekening met de openingsuren!! Ik heb daar al gestaan op een zondagmorgen..... daarna tanken boven Limoges bij Avia ( je kan er alles tanken) naar mijn ervaring kan je op deze plaatsen rekenen op een goede werking.... goede reis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grijpgraag Geplaatst: 11 juli 2019 Delen Geplaatst: 11 juli 2019 15 uren geleden, Jarlax zei: Janvg, In Moeskroen voltanken, daarna zou ik tanken voorbij Parijs, in Orly bij Total (A86 Is kort bij, je kan er ook benzine tanken). Hou wel rekening met de openingsuren!! Ik heb daar al gestaan op een zondagmorgen..... daarna tanken boven Limoges bij Avia ( je kan er alles tanken) naar mijn ervaring kan je op deze plaatsen rekenen op een goede werking.... goede reis Zo zou ik het ook doen, Janvg. Kop op, Frankrijk is tamelijk erg, maar niet hopeloos (dat om de 100 km tanken heb ik maar twee keer moeten doen met mijn benzinetankje van 15 liter en mijn 5 liter jerrycannetje ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 11 juli 2019 Delen Geplaatst: 11 juli 2019 In Bretagne is er een publiek biomethaantankstation (met dank aan onze Waalse CNG-rijders): Dans le bas de la Bretagne à Montargue sur Sèvre, une station de biométhane, à moins de 1 € au mois de juin. Cela se trouve près de la ville de Chollet.. Je ne garantis pas l'orthographe !!! Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 (aangepast) Op 10/7/2019 om 23:29, Jarlax zei: Janvg, In Moeskroen voltanken, daarna zou ik tanken voorbij Parijs, in Orly bij Total (A86 Is kort bij, je kan er ook benzine tanken). Hou wel rekening met de openingsuren!! Ik heb daar al gestaan op een zondagmorgen..... daarna tanken boven Limoges bij Avia ( je kan er alles tanken) naar mijn ervaring kan je op deze plaatsen rekenen op een goede werking.... goede reis Volgens GibGas is tanken in Limoges enkel mogelijk indien je in de richting van Parijs rijdt (is langs autostrade, vandaar). Dus hier tanken is geen optie indien je richting zuiden rijdt... ? Of zie ik iets over het hoofd? Ik hoop dat ik het fout heb. En als ik het fout heb, hoor ik het graag En wij rijden vannacht door, dus komen zaterdagochtend (+- 7.00) in Orly langs, dus dan is Orly ook gesloten zeker? Dus tanken in Moeskroen en leegrijden zeker? 12 juli 2019 aangepast door janvg Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 4 uren geleden, janvg zei: En wij rijden vannacht door, dus komen zaterdagochtend (+- 7.00) in Orly langs, dus dan is Orly ook gesloten zeker? Dus tanken in Moeskroen en leegrijden zeker? Het is en blijft altijd een gok. Je kan naar daar rijden en ter plaatse vaststellen hoe de situatie is. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jarlax Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 A het klopt voor Limoges. Richting zuiden moet je +/- 16km omrijden om er te kunnen tanken.... persoonlijk zou ik omrijden....... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 1 minuut geleden, Jarlax zei: A het klopt voor Limoges. Richting zuiden moet je +/- 16km omrijden om er te kunnen tanken.... persoonlijk zou ik omrijden....... bedoel je met die 16 km voor het tanken en terug op de autostrade? of is die 16 km om van de afrit tot het tankstation te komen? heb jij dit al gedaan, Jarlax? Op zelfde plaats op- en afrit? Ik kijk uit naar je reactie Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 Iemand ervaring met Marcoussis (onder Parijs) op de D35? Zou 24/7 open zijn... Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastanker Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 11 uren geleden, janvg zei: tanken in Limoges Volgens gaz-mobilité zijn er twee stations in Limoges: https://www.gaz-mobilite.fr/stations-gnv/departement/haute-vienne-87/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jarlax Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 Ben er nog niet geweest... maar als ik Google en Michelin bekijk....richting zuiden afrit 28 nemen. Twee rondpunten nemen en terug autosnelweg nemen noorden richting,....na enkele km is er reeds de afrit voor het tankstation. je rijd dan terug verder en neem de eerste of de tweede afrit (nummer 27 of 27 bis) om terug richting het zuiden te rijden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 14 juli 2019 Delen Geplaatst: 14 juli 2019 Op 12/7/2019 om 22:48, Jarlax zei: Ben er nog niet geweest... maar als ik Google en Michelin bekijk....richting zuiden afrit 28 nemen. Twee rondpunten nemen en terug autosnelweg nemen noorden richting,....na enkele km is er reeds de afrit voor het tankstation. je rijd dan terug verder en neem de eerste of de tweede afrit (nummer 27 of 27 bis) om terug richting het zuiden te rijden Je info klopt. Dat hebben we gedaan. Wel eerst wat geklungel met het pistool voor vrachtwagens..... Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jarlax Geplaatst: 15 juli 2019 Delen Geplaatst: 15 juli 2019 ? leuke vakantie aan iedereen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ellen goes CNG Geplaatst: 15 juli 2019 Delen Geplaatst: 15 juli 2019 Weet er iemand toevallig hoe je aan zo'n 'speciale kaart' of operator-badge kan geraken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 15 juli 2019 Delen Geplaatst: 15 juli 2019 6 uren geleden, Jarlax zei: ? leuke vakantie aan iedereen Merci, maar ik ga op vakantie in oostelijke richting, naar Hongarije. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 11 uren geleden, Ellen goes CNG zei: Weet er iemand toevallig hoe je aan zo'n 'speciale kaart' of operator-badge kan geraken? www.romacfuels.com Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Gisteren getankt in Chambery , systeem werkte meteen maar wel niet zo een hoge druk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laurens Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Weet iemand van jullie meer over het CNG station in Clermont-Ferrand? Voor de vakantie ga ik een weekje in die buurt verblijven, maar buiten dat geplande station is er daar geen enkel CNG station. Ik vind enkel dat het ergens in 2019 zou openen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen