ChrisD Geplaatst: 3 juni 2019 Delen Geplaatst: 3 juni 2019 Hoeveel km kunnen jullie rijden met een volle tank ? Ik heb pas een Fiat Qubo en ik ben bang dat ik heel vaak zal moeten tanken ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sertitude Geplaatst: 9 juni 2019 Delen Geplaatst: 9 juni 2019 De meeste aardgas rijders moeten tussen de 250 en 500 km tanken, behalve misschien de caddy Ma is die 800? Km kunnen rijden op cng 1 ---- - Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJR Geplaatst: 9 juni 2019 Delen Geplaatst: 9 juni 2019 1 uur terug, Sertitude zei: De meeste aardgas rijders moeten tussen de 250 en 500 km tanken, behalve misschien de caddy Ma is die 800? Km kunnen rijden op cng Die ene keer dat ik dat gehaald heb wordt geregeld aangehaald?. Dít was snelweg met mooi aan de snelheidslimieten houden. Tegenwoordig haal ik maar net de 650 km. Met dit weer haal ik vaak maar 33-34 Kg bij het tanken en ik doe meer lokaal verkeer met de airco aan. 1 VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 14 juni 2019 Delen Geplaatst: 14 juni 2019 Dag Chris. Ik hou het niet zo bij eigenlijk, maar schat dat de CNG na 230 à 250 km leeg is (ik tank altijd H-gas). Hangt natuurlijk van diverse factoren af, beginnend van de pomp waar je tankt (de ene geeft meer druk dan de andere), en hoe en waar je rijdt. Bij hogere snelheden op de autostrade gaat de Qubo wel hoog in toeren. Had ook wel de indruk dat de wagen na de eerste paar 1,000 km beter presteerde. Volgens een bevriende ingenieur kan dat wel kloppen, de tandwielen en zo zijn af-fabriek nog een beetje stroef en moet die eerst een beetje slijten om optimaal te presteren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen