Lange_666 Geplaatst: 9 augustus 2019 Delen Geplaatst: 9 augustus 2019 Ze hebben nog altijd niet door dat meer vuldruk een groter actieradius oplevert en dat wij, "de klanten" graag zoveel mogelijk kms afleggen zonder te tanken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Josy Geplaatst: 9 augustus 2019 Delen Geplaatst: 9 augustus 2019 Pompdruk ligt er inderdaad nog steeds bizar laag. Gisterenavond 12,73 kg getankt in volledig lege tanks (15 kg). Op mijn e-mail over de pompdruk van enkele weken geleden heb ik naderhand geen reactie meer gekregen. Ik vermoed dat de pompdruk er zo laag zal blijven, al zou ik wel graag weten waarom daarvoor wordt gekozen, gezien het volk dorst naar hoge pompdrukken. Vreemd dat er zo vaak een verschil wordt aangegeven in de kwaliteit van het gas door de boordcomputer, terwijl mijn test heeft uitgewezen dat er wel degelijk H-gas wordt 'geschonken'... @pluxy Post zeker je bevindingen over deze vulling. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 9 augustus 2019 Delen Geplaatst: 9 augustus 2019 Ik ben er dinsdag geweest, de oprit naar het tankstation is bijna open. Kwestie van enkele dagen denk ik en je hebt direct toegang zodat je niet 1 km moet omrijden via de lichten. De druk was OK bij mij, het is een nieuwe pomp, hier is nog wat regelwerk nodig. Ik vermoed dat dit de komende maanden wel zal bijgewerkt worden. Er had een kilo of 2 extra in gemogen, maar ik ben tevreden van het resultaat. Prijs is 0,99 € / kg en de pomp ligt vrij dicht bij de autosnelweg. Kwaliteit 100%. Hou rekening dat gaskwaliteit altijd ligt kan schommelen, afhankelijk van de bron. Ik merk dit bij Dats Bree ook, de ene keer merk ik dat het gas rijker is, ik doe er dan meer kilometers mee, de andere keer is het wat minder. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aidmen Geplaatst: 10 augustus 2019 Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 Ik heb ook zowel rechtstreeks als naar de hoofdzetel gemailed ivm de situatie van het station en voor meer duidelijkheid welke kwaliteit er nu kan gepompt worden maar na 4weken ook geen antwoord gekregen Skoda octavia 05/17 Gemiddeld verbruik : 3.7 kg H-gas / 100 km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 10 augustus 2019 Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 13 uren geleden, Lange_666 zei: Ze hebben nog altijd niet door dat meer vuldruk een groter actieradius oplevert en dat wij, "de klanten" graag zoveel mogelijk kms afleggen zonder te tanken. Het is niet alleen dat! Als er meer vuldruk is, kan je meer tanken: hebben zij meer inkomsten en meer klanten. Nu dat de vuldruk veel te laag is, kan je minder tanken, en zijn er zelfs veel CNG-rijders die dit CNG-tankstation mijden en elders CNG gaan tanken. @Philippe Kan dit probleem met de vuldruk hier in Tessenderlo spoedig en permanent opgelost worden? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 10 augustus 2019 Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 Alle stations waar @Philippe tussenzit hebben een redelijk lagere vuldruk heb ik zo de indruk, zie Total Hoboken. Het is er verbeterd tov enkele maanden geleden maar nog ver van de vuldruk van vroeger. Toen kon het, waarom nu niet meer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 10 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 Philippe is dat drive systems? Mijn voorkeur station waar ik zeer tevreden over ben(alhoewel het niet in mijn buurt ligt) Q8 houthalen. Daar kunnen ze nog iets van leren!!!!!! Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 10 augustus 2019 Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 3 uren geleden, pluxy zei: Mijn voorkeur station waar ik zeer tevreden over ben(alhoewel het niet in mijn buurt ligt) Q8 houthalen. Daar kunnen ze nog iets van leren!!!!!! Ja, ik vind Q8 Houthalen ook één van de beste CNG-stations. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LGI Geplaatst: 11 augustus 2019 Delen Geplaatst: 11 augustus 2019 Ik heb geen enkele commerciële band met wie dan ook, maar ik kan de meningen over Q8 Houthalen enkel bevestigen. H-gas + ik krijg er mijn tanks werkelijk vol. Jammer dat het voor mij wat uit de richting ligt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 13 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2019 Vandaag een mail gehad van bruno tessenderlo: 1. de druk is afgesteld op 200bar en is de standaard, word berekend via een algoritme. 2. H+ is lichter dan H- en zou er minder in de tanks gaan.(in Kallo dit toch niet voorgehad) 3. inrit gaat open na toestemming. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 13 augustus 2019 Delen Geplaatst: 13 augustus 2019 1 uur geleden, pluxy zei: 3. inrit gaat open na toestemming. Hoe? Inrit gaat open na toestemming? Dat is toch iets heel raar ! Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 13 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2019 Het gaat over de bocht rechts naar beneden als je van de snelweg komt. De huidige weg is langs het rondpunt. Dienst wegen en verkeer moet nog toestemming geven. 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EricG Geplaatst: 20 augustus 2019 Delen Geplaatst: 20 augustus 2019 Op 13/8/2019 om 19:28, pluxy zei: Vandaag een mail gehad van bruno tessenderlo: 1. de druk is afgesteld op 200bar en is de standaard, word berekend via een algoritme. 2. H+ is lichter dan H- en zou er minder in de tanks gaan.(in Kallo dit toch niet voorgehad) 3. inrit gaat open na toestemming. Vandaag ook een mail gehad van Bruno-Tessenderlo, de druk schijnt verhoogd te zijn naar 210 bar. Verder ook het verhaal dat cng uit lng lichter zou zijn dan van het net. Ben eens curieus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aidmen Geplaatst: 20 augustus 2019 Delen Geplaatst: 20 augustus 2019 Hier de eigenlijke mail : De vuldruk is inmiddels licht bijgeregeld. De afstelling is zo dat de einddruk onder normale omstandigheden 200 tot 210 bar bedraagt. Een te hoge druk is niet wenselijk voor uw en onze veiligheid. Wel is het zo dat bij dezelfde druk, CNG aangemaakt uit LNG lichter is in vergelijking met ‘klassiek’ CNG uit het net. Met andere woorden, u heeft bij een volle tank iets minder kilo’s. Nochtans zal de autonomie even goed of beter zijn, omdat de calorische waarde (KWh/kg) hoger is. Skoda octavia 05/17 Gemiddeld verbruik : 3.7 kg H-gas / 100 km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wannes Geplaatst: 20 augustus 2019 Delen Geplaatst: 20 augustus 2019 Ik heb daar paar dagen geleden getankt en het meterke ging een eind boven de 200 (zelfs > 210) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 20 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2019 Er zijn precies wel wat mails gestuurd naar Tessenderlo. Die van het station heeft er werk mee. Maar heeft dan toch iets opgeleverd. 2 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wannes Geplaatst: 20 augustus 2019 Delen Geplaatst: 20 augustus 2019 Oprit was nog niet open trouwens. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EricG Geplaatst: 21 augustus 2019 Delen Geplaatst: 21 augustus 2019 Vandaag gaan tanken, 14.1 kg er in gekregen, niet veel beter dus. De nieuwe afrit is nu wel open. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EricG Geplaatst: 3 oktober 2019 Delen Geplaatst: 3 oktober 2019 Het moet zijn dat bij Bruno hun nikkel gevallen is. zoeven gaan tanken en kon er zowaar 16.22 kg ingepompt krijgen. Flink zo jongens. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 3 oktober 2019 Delen Geplaatst: 3 oktober 2019 1 minuut geleden, EricG zei: Het moet zijn dat bij Bruno hun nikkel gevallen is. zoeven gaan tanken en kon er zowaar 16.22 kg ingepompt krijgen. Flink zo jongens. En hoeveel bedroeg de CNG-prijs daar vandaag? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen