GiovanniB Geplaatst: 22 mei 2019 Delen Geplaatst: 22 mei 2019 De verkoper meldde mij vandaag dat de SEAT Arona niet leverbaar is met een trekhaak. Antwoord van de verkoper: "Trekhaak is momenteel niet mogelijk op de CNG versie door WLTP." Weet iemand of dit klopt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mel Geplaatst: 22 mei 2019 Delen Geplaatst: 22 mei 2019 6 uren geleden, GiovanniB zei: De verkoper meldde mij vandaag dat de SEAT Arona niet leverbaar is met een trekhaak. Antwoord van de verkoper: "Trekhaak is momenteel niet mogelijk op de CNG versie door WLTP." Weet iemand of dit klopt? Hey ik heb eind november een nieuwe Seat Ibiza gekocht en daarop was een trekhaak ook niet mogelijk werd mij toen gezegd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 23 mei 2019 Delen Geplaatst: 23 mei 2019 tegen mij ook gezegd over de Arona Ik denk dat de verkoper iets zei dat dit met de plaats van de tanks te maken had. Gelijkvormigheidsattest gaf ook aan dat dit niet mocht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GiovanniB Geplaatst: 24 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Op 22/5/2019 om 20:59, Mel zei: Hey ik heb eind november een nieuwe Seat Ibiza gekocht en daarop was een trekhaak ook niet mogelijk werd mij toen gezegd... Voor de SEAT Ibiza is dit nu wel mogelijk zei de verkoper deze week. ? Je kunt normaal gezien nadien nog een trekhaak op je auto laten installleren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GiovanniB Geplaatst: 24 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2019 21 uren geleden, Celen zei: tegen mij ook gezegd over de Arona Ik denk dat de verkoper iets zei dat dit met de plaats van de tanks te maken had. Gelijkvormigheidsattest gaf ook aan dat dit niet mocht. Ik vroeg aan de verkoper of hoe groot de waarschijnlijkheid is dat dit ook voor de Arona CNG wordt goedgekeurd? Hij zei "99 procent", het duurt gewoon een tijdje vooraleer ze nieuwe uitvoeringen goedkeuren voor een trekhaak. Voor de Ibiza en de Leon kan dit blijkbaar al omdat de auto al een tijdje uitgebracht werd. Ik moet hem dus op zijn woord geloven, maar zoiets is nooit zeker want niemand kan in de toekomst zien... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GiovanniB Geplaatst: 24 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2019 21 uren geleden, Celen zei: Ik denk dat de verkoper iets zei dat dit met de plaats van de tanks te maken had. De aangehaalde reden klopt dus niet. Het heeft dan ook niets te maken met de plaats van de tank, maar met uitstootnormen van WLTP waaraan moet voldaan worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 24 mei 2019 Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Hoi, Ik zou er toch niet teveel op rekenen als ik jullie was. Een trekhaak later plaatsen als je gelijkvormigheidsattest meld van niet is niet zonder gevaren. Bij ons was het ook omdat de fles cng daar voor zorgde dat de extra zetelrij niet kon en ook geen trekhaak wegens die cng tests ed. .... . Iets rond ophangpunten die ingevuld waren. Bij de maxi caddy is het ook ofwel 7e rij ofwel trekhaak, niet de beide. Succes toch met je keuze ... . gr, Ive en Annemie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 24 mei 2019 Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Als je gelijkvormigheidsatest zegt dat het niet mag wordt je wagen ook afgekeurd bij de eerst volgende keuring. Ik spreek uit ervaring met een vorige wagen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen