Danny268 Geplaatst: 6 juli 2016 Delen Geplaatst: 6 juli 2016 zowel gisteren als vandaag niet kunnen tanken bij Q8 in Turnhout gisteren kreeg ik amper 2 kg in mijn lege tank , vandaag was het eerste poging 0,35 kg, 2de poging was 0,0 .. dan ben ik maar doorgegaan. nog even en de ESSO 100 m verder is volledig klaar 1 Fiat 500L => Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danny268 Geplaatst: 9 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2016 Even een update .. ik vermoedde gisteren dat het waarschijnlijk niet aan het tankstation zou liggen, maar aan de wagen ik kreeg elke keer storing vanuit het station , maar elke keer ik terug kwam om nog eens te testen , had iemand anders wel kunnen tanken ... CTRL+C , CTRL+V : sinds enkele dagen kan ik niet meer tanken op CNG .. FIAT dealer gebeld en zeiden direkt dat men een gelijkaardig probleem hadden met een fiat doblo enkele maanden geleden .. bleek toen een probleem met een dichting van een ventiel te zijn .. mijn auto zal waarschijnlijk ergens naar Tienen moeten voor dit te repareren Fiat 500L => Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 15 juli 2016 Delen Geplaatst: 15 juli 2016 Op 6-7-2016 om 19:45, Danny268 zei: nog even en de ESSO 100 m verder is volledig klaar Ik kreeg vanmorgen een melding op de pitpoint app dat deze nu geopend was (ik vind dit persoonlijk de beste en meest actuele app tot hiertoe!) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 De betaalterminal doet moeilijk. Vier keer proberen om met betaalkaart (Bancontact / Maestro) te betalen. Melding voor taalkeuze ? Nummer pomp ingeven en dan melding om de kaart te verwijderen ? Dan melding : Bankkaart niet aanvaard ??? Ah ja : ik had mijn pincode nog niet kunnen ingeven. 5e keer uiteindelijk gelukt en kunnen tanken. Wel traag. Naar de Esso verderop rijden : daar had ik geen zin in door de file richting Turnhout. En ik wou nog naar de herkeuring in Malle. Wat ook niet echt gelukt is : volledige keuring is blijkbaar noodzakelijk omdat de herkeuring (rode kaart dus) meer dan 2 maanden oud is. Shitdag met zeikweer. Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen